Opel Frontera
Nagy divat mostanság visszahozni egykori modellneveket és úgy tűnik, hogy az Opel sem szeretne kimaradni a buliból. Ugyanis legújabb crossoverüket Fronterának fogjá hívni, amit 1991-től 2004-ig egy egészen más, Isuzu Wizard alapú terepjáróhoz használtak. Most azonban a Citroen C5 Aircross közvetlen, német rokonát nevezik majd így, amit le sem tagadhatna az első fotók alapján. Ugyanazt a hagyományos, családi crossover sziluettet kapja a Frontera, és még az oldalablakok formája is tökéletesen megegyezik. Noha a legtöbb forrás kisautós padlólemezről ír, a 4400 mm-re saccolt hossz is arra enged következtetni, hogy sokkal inkább egy EMP2 padlólemezes autóról van szó, amilyen a Grandland is.
Amiben más lesz a Frontera, mint a C5 Aircross, hogy a francia testvérével ellentétben elérhető lesz tisztán elektromos változatban is, így közvetlen versenytársat állíthat a Stellantis az érkező Ford Explorernek vagy a Kia e-Nironak. Mindkét autó erős okos megoldásokban és mutatós dizájnban, de a képek alapján a „vizor” frontos Fronterának sem kell majd aggódnia, és a sajtóanyag szerint lesz odabent hűtött vezetéknélküli töltőtől kezdve, flexibilis középkonzolon át minden, ami ma elvárható egy családi autótól. Csomagtartója 460 literes lesz alapból – ebben is megegyezik a C5 Aircrosszal –, míg a 60:40 arányú ülésdöntéssel akár 1600 literesre is bővíthető.
A műszerfalat két 10-colos infotainment kijelző díszíti majd és a jól ismert gombok és részletek mellett bemutatkozik egy új volán is. Ennél többet azonban csak később fogunk megtudni az újkori Fronteráról.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!