Genfi Autószalon
A Citroën városi minijének hossza 3,46, szélessége 1,62, a fordulókörének átmérője 9,6 méter, a csomagtartója pótkerékkel 180, pótkerék nélkül 196 literes. A kocsi formája sokkal merészebb, mint az első generációé, vagy a vele műszakilag egyező Peugeot 108-asé, ami főleg a furcsa formájú, kettéosztott, nappali fényekkel ellátott fényszóróknak, valamint a feketére festett A-oszlopoknak köszönhető.
Elődjéhez hasonlóan az új C1-es is három- és ötajtós karosszériával készül, az újdonságot a felárért rendelhető, 76 centiméter hosszú és 80 centiméter széles, elhúzható vászontető jelenti. Az „Airscape”-nek nevezett vászontetőhöz egy huzatmentesítő szélfogó is tartozik, amely megakadályozza a turbulenciát az utastérben. A C1 tömege mindössze 840 kilogramm.
Dízelmotor nem rendelhető, csak kétféle háromhengeres benzinmotor: az alapváltozatban egy 1,0 literes, 68 lóerős, a drágább változatban pedig egy 1,2 literes, 82 lóerős motor kap helyet, előbbi csak 3,8 litert fogyaszt start-stop rendszerrel. A kisebb motorhoz felárért ötfokozatú robotizált váltó is rendelhető lesz, melyet alig rontja a fogyasztást.
A képek híján még ismeretlen utastérben a gyár állítása szerint egy hétcolos érintőképernyő van központi helyen, amely képes a mobiltelefon kijelzőjének képét megjeleníteni, így a telefont biztonságosabban, a képernyő nyomkodásával lehet kezelni. Olyan extrák is rendelhetőek lettek a C1-eshez, mint az ülésfűtés, a kulcs nélküli rendszer, vagy a tolatókamera.
A C1-es a Peugeot 108-assal és az új Toyota Aygóval egy helyen, elődeikhez hasonlóan a csehországi Kolinban gyártják majd.