Már a dél-koreai leleplezésekor érezni lehetett, hogy a Casper mini crossover remekül tudna működni Európában is, akár villanyautóként is.
Váratlanul izgalmas színben, nagy felniken járt nálam a Volkswagen Polo, hogy emlékeztessen: még mindig a szegmens egyik legfinomabb autója.
Az európai piac legaranyosabb négyüléses villanyautója köszön el, hogy átadja helyét kínai utódjának.
India legtakarékosabb benzines autójának ígérik az új, 2022-es Suzuki Celerio-t, de hozzánk már kevés esély van, hogy eljut valaha.
Van, ahol még hisznek az A-szegmensben. Látva a Hyundai Casper első fotóit, sajnálhatjuk, hogy Európában már szakítottunk a hasonló városi apróságokkal.
A Toyota európai formatervező központjában, az ED²-ben azonban minden korábbinál izgalmasabb Aygo modellt álmodtak meg.
Ár-érték arányban továbbra is erős helyet foglal el szegmensében a Fiat 500, mild hibrid rendszere pedig nagyszerűen összeegyeztethető a városi miniautó jellegével.
Épp, hogy elkezdődött 2021, máris életem egyik legizgalmasabb teszthétjét tölthetem ennek a japán apróságnak köszönhetően, aki nem fél az orrunk alá dörgölni a jövőt.
Továbbra is kellemes, könnyed, és Allure felszereltségi szinten kellően csinos is 2020 Európa Év Autója. 100 lovas motorjával próbáltuk.
A korábbi Brabus smarokkal ellentétben, ebből csak 50 darab fog készülni, így jobb, ha siet, aki le akar csapni egy morcos, ám apró villanyautóra.