Skoda
A #bikefluencer kampány középpontjában Tamara, Alex és Claudia video-portréja áll, a három főszereplő egy-egy, hazájukban – Lengyelországban, Csehországban és Spanyolországban – forgatott, egyéni videójával kiegészítve. A három „bikefluencer” itt motivációit és kudarcait, a kerékpározás iránti szenvedélyét, illetve élettörténetét mutatja be, amivel maguk is motiválni szeretnének másokat, hogy nyeregbe pattanva megéljék a szabadság és a kiteljesedés élményét. A három hölgy 2019. november 12-től meséli történetét a We Love Cycling, vagyis a Skoda kerékpárrajongóknak szóló e-magazinja oldalán. A történetek a YouTube, a Facebook és az Instagram oldalakon is követhetők.
A Skoda kerékpározás és kerékpársport iránti elkötelezettsége egészen a vállalat gyökereiig nyúlik vissza. 1895-ben Václav Laurin és Václav Klement kerékpár-manufaktúrát nyitott a csehországi Mladá Boleslavban, ahol a Voiturette A formájában már tíz évvel később a fiatal cég első autója is kigördült a gyárcsarnokból. A Laurin & Klement és a Skoda 1925-ben egyesült. Napjainkban a kerékpársport a cseh autógyártó szponzori stratégiájának egyik fő pillére.
A Tour de France viadalát hivatalos partnerként és járműpartnerként támogatja a Skoda, emellett a pontverseny élén álló versenyzőnek járó Zöld Trikó szponzora is. A spanyol kerékpáros etap-verseny, a „La Vuelta” mellett a Skoda számos további nemzetközi kerékpárverseny, valamint országos és nemzetközi tömegsport-rendezvény támogatója, a kerékpártartozékok pedig már régóta a márka bővített termékkínálatának állandó elemei.