Audi
Az Audi bemutatta a jelenlegi legerősebb V6-os dízelmotorját, amely az SQ5 TDI Plus meghajtásáról gondoskodik. Az eredeti, 2012-ben bemutatott SQ5-ösben a háromliteres, V6-os biturbó TDI erőforrás 313 lóerőt és 650 Nm-t adott le, amely akkor az Audi legerősebb V6-os dízelének számított.
Az új Plus verzióban a teljesítményt 340 lóerőre, a nyomatékot 700 Nm-re növelték meg a mérnökök annak köszönhetően, hogy megemelték a befecskendezési nyomást. Érdekesség, hogy a plusz 26 lóerő nem javított a 0-100 km/h-s gyorsulás 5,1 másodperces idején, az viszont várható volt, hogy a 250 km/h-s végsebesség nem fog változni, mivel azt eredetileg is elektronikus leszabályozás korlátozta. Nagy teljesítménye, állandó quattro összkerékhajtása és automatikus váltója ellenére kifejezetten takarékos az SQ5 Plus, mivel az átlagfogyasztása mindössze 6,6 liter.
Nemcsak a motor erejét növelték meg, de a Plus verzióba beépítették a többi Audiból már ismert mechanikus sport differenciálművet, amely kanyarban képes az ívkülső kerékre több nyomatékot küldeni, így növelni a kanyarsebességet és a stabilitást.
Kívülről a 21 colos, fényes fekete felnikről lehet megismerni a Plus változatot, de ilyen színűek a kilincsek, a külső tükörházak, a diffúzor, és a tetőszpojler is. Belül a sínen tologatható hátsó üléssor, bőrrel kárpitozott könyöktámaszok és a Nappa bőrkárpitozás jelenti az újdonságot. A kocsi ára Németországban 67700 euró, ami 4950 euróval magasabb a sima SQ5 TDI áránál.