BMW

Már több mint tízmillióan követik a BMW-t az Instagramon

2017.02.12.

A bajor gyártó a világ legnépszerűbb autóipari Instagram-profiljával büszkélkedhet.

A tízmillió követő a BMW átütő erejű közösségimédia-jelenlétét igazolja. A bajor gyártó számára az Instagram ráadásul nem csupán egy újabb kommunikációs csatorna, hiszen a BMW itt minden korábbinál közelebb kerülhet rajongóihoz, akik a legfrissebb híreken, a látványos fényképeken, a múltbéli sikereken és a jövőbe mutató elképzeléseken keresztül a márka életstílusának aktív részeseivé válnak.

Látványvilágra és interaktív közösségi jelenlétre építő szisztémájával az Instagram kétségkívül az egyik legideálisabb kommunikációs csatornát kínálja fel a márka alapvető arculatának és innovációs erősségének bemutatására. A BMW számára ugyanakkor nem a követők száma az elsődleges szempont: sokkal fontosabb, hogy az értékes tartalmak elnyerjék a felhasználók tetszését, akik kedvelések, megosztások és hozzászólások képében elegyednek párbeszédbe a márkával. A BMW Instagram-profiljának célja, hogy meghatározó közösségimédia-jelenlétével és interaktív publikálásaival hosszú távon fenntartsa a rajongók érdeklődését és átadja a vezetés élményét.

A céltudatosan épített márkamarketing mellett a BMW interaktív követőinek elköteleződését és hűségét is nagyra értékeli, a #bmwrepost hashtag alatt ugyanis számos rajongó és hobbi-fényképész alkotását megosztja. Hol máshol kerülhetnének a márka rajongói ennyire közel egymáshoz, ahol saját fényképeik ráadásul több millió emberhez jutnak el? A #bmwrepost hashtag látványos sikernek örvend a közösségi médiában, miközben 19 millió megosztásával a #BMW hashtag messze a világ legnépszerűbb autóipari hivatkozásává vált.

„A közösségi médiára épített marketing-stratégiánk célja, hogy a lehető leginkább kihasználjuk az interaktív csatornákban rejlő lehetőségeket. Az Instagram kiváló felületet biztosít nekünk ahhoz, hogy a világ minden táján egyedi párbeszédeket kezdeményezzünk követőinkkel. Fontos ugyanakkor, hogy ne csak a saját sikertörténetünket, de a közösség tagjainak élményeit is megosszuk az emberekkel” – mondta Jörg Poggenpohl, a BMW digitális marketinggel foglalkozó részlegének vezetője.

A BMW idejekorán felismerte a közösségi médiában rejlő óriási potenciált: a bajor gyártó az első fényképet 2012. május 30-án posztolta az Instagramon, a BMW 650i Coupé modellről. 2014 májusára a BMW Instagram-követőinek száma átlépte az egymilliót, a közösség pedig ezt követően stabil gyarapodásnak indult: a 2015 elején regisztrált kétmillió követő őszre megduplázódott, egy évvel később pedig már nyolcmilliónál járt.

A célzott megjelenések, az egyedi tartalmak, a professzionális szerkesztés és a márka hiteles jelenléte osztatlan népszerűséget szerzett a BMW-nek az Instagramon, amely a bajor gyártó sikeres közösségimédia-stratégiáját igazolja. A BMW az Instagram mellett a Facebookon, a Twitteren és YouTube-csatornáján is sikeres marketing-kampányt folytat.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.20
A Párizsi Autószalonon mutatkozott be először a nagyközönségnek a Twingo E-Tech elektromos....
2025.01.20
Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, 909 ezer....
2025.01.20
Hatvannál lezárták az érintett pályaszakaszt a Nyíregyháza felé vezető irányban – közölte az....
2025.01.20
99 példányra limitált, 628 lóerős, V8-as 8-as BMW-vel köszön le az eredeti Alpina, mielőtt a BMW....
2025.01.19
Retrospektív visszatekintő a magyar utak egyik legikonikusabb autójára. Ilyen a majdnem oldtimer....
2025.01.19
Heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Falusi disznóvágás. ..
2025.01.19
Lim Ho Taek 2024. december 1-én vette át a rácalmási gyár vezető pozícióját. A tapasztalt szakember....
2025.01.19
Január elsejével jelentős változások léptek életbe a közlekedési szabályokban és a díjazásokban is....
2025.01.19
A tanulmányok viszont mást mutatnak... ..
2025.01.19
A valós méretű agyagmodellek kulcsfontosságú szerepet játszottak a Győrben készülő CUPRA Terramar....