Skoda

Már ezer Skoda márkakereskedés alakult át az új vállalati arculat szerint

2015.10.11.

A Skoda hálózatának új arculat szerinti kialakítása jó tempóban halad. A prágai Klokočka autókereskedés az ezredik márkakereskedés, amely már az új arculattal várja ügyfeleit. Az új márkakereskedői arculat védjegye a vevőközpontúság.

A vizuális fejlesztések mellett, minden folyamatot és kialakítást a legmagasabb szintű vevőszolgálat és a “Human Touch” stratégia megvalósítása érdekében módosítunk, optimalizálunk. A Skosa növekedési stratégiájának szerves részét képezi a 2013 év végén bemutatott új, márkakereskedői arculat.

“Az ezredik márkakereskedés átalakítása nagyon fontos mérföldkő a Skoda számára. “- mondta Werner Eichhorn a Skoda igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja. “Az új márkaarculat ideális környezetet teremt izgalmas modellkínálatunknak. Emellett biztosítjuk, hogy a kereskedői folyamatok még jobban a vevők igényeihez igazodjanak. Az elkövetkező években fejleszteni fogjuk az üzleti folyamatokat és ügyfeleinknek középtávon számos új szolgáltatást biztosítunk: az autókonfigurátortól egészen a kibővített szervizajánlatokig. “- mondta Eichhorn.

A bemutatótermek új dizájnja élénk, közvetlen és letisztult. A márkakereskedés az a hely, ahol “Human Touch” statégiánkat életre tudjuk kelteni.” –mondta Werner Eichhorn. Ezért az új dizájn fő elemei a nyitottság és az átláthatóság. A dizájn egyben funkcionális is. Kiváló minőségű anyagok, új kialakítások, hatékony világítási megoldások és meleg faárnyalatok teszik igazán kellemessé a hangulatot. Központi látványosság a “hangsúlyos fal”, amely a bejárattal szemben található. Minden értékesítési és szervizpont megkapja az új arculatot.

A Skoda márkakereskedések külsejét világos és egyszerű formák, harmonikus színvilág, moduláris dizájnelemek és modern világítási koncepció jellemzik. A homlokzat kommunikációs felületei jobb láthatóságot biztosítanak nappal és éjszaka egyaránt. A új márkaarculat átalakulását a kereskedői hálózat munkatársainak intenzív képzése követi, amelynek célja, hogy a lehető legmagasabb színvonalú ügyfélszolgálat jöjjön létre. 

A cseh gyártó fennállása óta először 2014-ben adott el több, mint egy millió autót. Ezzel a cseh autógyár végleg nemzetközi volumengyártóvá nőtte ki magát.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
Jól sikerült a Ford Puma ráncfelvarrása, egyetlen hátránya az, hogy már csak háromhengeres,....
2025.01.26
A Mercedes-Benz E-osztály elnyerte az Euro NCAP 2024-es, a „Best Performer”, általános biztonsági....
2025.01.26
A bevezetése óta már több mint 100.000 megrendelést adtak le az új Peugeot E-3008-asra. Figyelemre....
2025.01.26
A Toyota nyolcszoros világbajnoka szombaton ismét hibátlanul teljesített, tovább növelve előnyét a....
2025.01.26
Megkoronázta káprázatos debütáló évét, a modell megőrizte a What Car? által odaítélt rangos, ’Az év....
2025.01.26
A hagyományos táblák helyett digitális kijelzőket kapnak a pesti fonódó villamosvonalon közlekedő....
2025.01.26
Bugatti, Ferrari, Rolls-Royce hármas az élen, óriási árbeli különbség az első és második helyezett....
2025.01.26
A 2024 márciusában bevezetett tarifareform egyszerűsítette a kedvezmények rendszerét és sokak....
2025.01.26
Limitált mennyiségben megkezdődött a legendás 1967-es Ford Mustang hű utánzatának a sorozatgyártása....
2025.01.25
2024-ben a Porsche AG átfogóan megújította termékpalettáját: a Panamera, a Taycan, a 911 és a Macan....