Skoda
A vizuális fejlesztések mellett, minden folyamatot és kialakítást a legmagasabb szintű vevőszolgálat és a “Human Touch” stratégia megvalósítása érdekében módosítunk, optimalizálunk. A Skosa növekedési stratégiájának szerves részét képezi a 2013 év végén bemutatott új, márkakereskedői arculat.
“Az ezredik márkakereskedés átalakítása nagyon fontos mérföldkő a Skoda számára. “- mondta Werner Eichhorn a Skoda igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja. “Az új márkaarculat ideális környezetet teremt izgalmas modellkínálatunknak. Emellett biztosítjuk, hogy a kereskedői folyamatok még jobban a vevők igényeihez igazodjanak. Az elkövetkező években fejleszteni fogjuk az üzleti folyamatokat és ügyfeleinknek középtávon számos új szolgáltatást biztosítunk: az autókonfigurátortól egészen a kibővített szervizajánlatokig. “- mondta Eichhorn.
A bemutatótermek új dizájnja élénk, közvetlen és letisztult. A márkakereskedés az a hely, ahol “Human Touch” statégiánkat életre tudjuk kelteni.” –mondta Werner Eichhorn. Ezért az új dizájn fő elemei a nyitottság és az átláthatóság. A dizájn egyben funkcionális is. Kiváló minőségű anyagok, új kialakítások, hatékony világítási megoldások és meleg faárnyalatok teszik igazán kellemessé a hangulatot. Központi látványosság a “hangsúlyos fal”, amely a bejárattal szemben található. Minden értékesítési és szervizpont megkapja az új arculatot.
A Skoda márkakereskedések külsejét világos és egyszerű formák, harmonikus színvilág, moduláris dizájnelemek és modern világítási koncepció jellemzik. A homlokzat kommunikációs felületei jobb láthatóságot biztosítanak nappal és éjszaka egyaránt. A új márkaarculat átalakulását a kereskedői hálózat munkatársainak intenzív képzése követi, amelynek célja, hogy a lehető legmagasabb színvonalú ügyfélszolgálat jöjjön létre.
A cseh gyártó fennállása óta először 2014-ben adott el több, mint egy millió autót. Ezzel a cseh autógyár végleg nemzetközi volumengyártóvá nőtte ki magát.