Generali
A károk többsége ezúttal is vagyonkár, és az eddig regisztrált eseteknél az úgynevezett viharkárok és felhőszakadásból eredő károk a legjellemzőbbek, de a villámlás és jégverés is nagy számban okozott problémát a Generali ügyfeleinek.
A kárbejelentések zöme Budapestről érkezett, ahol az Időkép információ szerint 90 mm eső zúdult az utcákra, ami több mint a havi csapadékmennyiség.
A Generali kárszakértői továbbra is a fővárosból számítanak nagyszámú bejelentésre –ahol sok helyen még most is szivattyúzzák a vizet –, és ennek megfelelően összpontosítják majd kapacitásukat, hogy a jelentősen megnövekedett kárbejelentéseket is fennakadás nélkül tudják fogadni. Emellett a gördülékeny ügyintézés érdekében a Generali ügyfelei élhetnek az online kárbejelentés lehetőségével is.
Fotó: Szigetváry Zsolt/MTI
A kárszakértők jelentkezéséig, akik igyekeznek a bejelentést követő 24 órán belül felvenni a kapcsolatot a károsultakkal, javasolt a további károk megelőzése érdekében a szükséges kárenyhítést elvégezni, illetve a Generali szakemberei javasolják, hogy ha lehet, készítsünk digitális fotókat a károkról, és őrizzük meg a sérült vagyontárgyakat.