Budapest Airport
A Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein kihelyezett plakátok Magyarország nevezetes látnivalóihoz és népszerű gasztronómiai kincseinkhez kívánnak kedvet csinálni már érkezéskor. A február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítik a plakátok kreatívjait.
Az üzenetek a terminálra érkező valamennyi vendéget elérik. A külföldi vendégszám és vendégéjszaka-szám dinamikus növekedésével összhangban Budapesten elképesztő dinamikával nő a légi forgalom is: 2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, és jó esélyünk van arra, hogy a magyarországi kereskedelmi szálláshelyek is új rekordot könyvelhessenek el idén.
A turisztikai és gasztronómiai vonzerők összekapcsolása ezúttal is fontos szempont volt, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. már 2012 óta dolgozik a turisztikai- és agrármarketing területek összehangolásán. Ez a gyakorlatban a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítését jelenti. Ennek előnyeit nem nehéz belátni, hiszen az agrárium, a kiváló minőségű magyar agrártermékek kulcsszerepet játszanak a turizmus élénkítésében.
A jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek is kiemelt fókusza gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg. 2016 a „Gasztroélmények Éve” lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos Csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket regionális és külképviseleti szervezésű vagy támogatású, illetve agrármarketing termékpályákhoz kapcsolódó események sora kísér egész évben.