Citroën
Ugyanezen a napon veszi át a DS márka igazgatását Yves BONNEFONT, akinek elsődleges feladata a prémium márkaként megjelenő DS nemzetközi fejlődésének felgyorsítása. Yves BONNEFONT jelenleg a CITROËN vezérigazgató-helyettese és stratégiai igazgatója.
Linda Jackson
Frédéric BANZET, aki 2009 júniusa óta a CITROËN vezérigazgatója, így nyilatkozott a váltásról : « Jelenleg két stratégiai cél áll előttünk : folytatni kell a DS márka építését és sikerre vitelét, ezzel egyidejűleg pedig világszerte újra kell pozicionálnunk a CITROËN-t. A két cél megvalósítása külön utakon halad, a DS önálló márkaként folytatja útját, Yves Bonnefont vezetésével, aki a két márka szétválasztásában is óriási szerepet játszott. A CITROËN megújításának levezénylése pedig Linda JACKSON kezébe kerül, aki már számtalan kihívást vett sikerrel az autós szakmában.
Linda Jackson 55 éves, Nagy-Britanniában, a Warwicki Egyetemen szerzett MBA diplomát. 1977 óta az autóiparban dolgozik, pályafutását az MG Rover Europe berkeiben kezdte, ahol több tisztséget is betöltött, többek között a franciaországi leányvállalat igazgatója is volt (2000-2003). 2005-ben került a CITROËN-hez, először a nagy-britanniai, majd a franciaországi központ pénzügyi igazgatója volt. 2010 júliusa óta a CITROËN nagy-britanniai és írországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója.
Yves Bonnefont 43 éves, az Ecole Centrale de Paris-n diplomázott. A PSA Peugeot Citroënnél 1994-ben kezdte karrierjét, először a rennes-i üzemben, majd a vélizy-i fejlesztőközpontban. Ezután négy évet töltött az Arthur Andersennél, ahol a cég autókkal foglalkozó ágát vezette Franciaországban. 2001-ben a McKinsey-hez került, ahol 2006-ban partnerré nevezték ki, 2010-ben pedig tagja lett az új partnerek kiválasztásáért felelős nemzetközi bizottságnak. 2007 óta vezette a McKinsey autóiparral kapcsolatos nemzetközi kutatásait. A McKinsey-nél töltött 11 év alatt elsősorban autós és csúcstechnológiával foglalkozó ügyfelei voltak.
Yves Bonnefont 2012-ben stratégiai igazgatóként tért vissza a PSA-hoz. E munkakörében fő feladata a Peugeot és Citroën márkák újrapozicionálása volt. 2013. április 16-án nevezték ki Frédéric Banzet vezérigazgató helyettesévé.