értékesítés
Az új Nissan Navara azonban felkeveri az állóvizet: a szegmens növekedésének többszörösét produkálva, a tavalyi 72 darabos forgalombahelyezés után a 2016. január-májusi időszakban 246 példánnyal a versenytársak körében egyedülálló 241,67%-os növekedést ért el.
„A pick-up szegmens folyamatosan növekszik, s ebben nagy szerepet vállal immáron a 2016-os év pick-upjának választott új Navara. Az idei naptári évben a kategórián belül sikerült elérni a 17%-os piaci részesedést és tovább dolgozunk azon, hogy az év végére ezt ugyancsak növelni tudjuk. Nagy segítségünkre van, hogy a pick-up piacon egyedülálló módon többlengőkaros felfüggesztéssel és 5 éves teljes gyártói garanciával kínáljuk az új Navarát. A visszajelzések már most is nagyon pozitívak, az év folyamán pedig több rendezvényen is részt veszünk, hogy a mind terepen, mind közúton tapasztalható egyedülálló vezetési élményt át tudjuk adni az érdeklődőknek” mondta el Horváth Gergő a Nissan hazai PR és marketing menedzsere.