Kamionsofőrök

Közösségi kampánnyal támogatják az úton lévő kamionsofőröket

2020.03.27.

Közösségi kampánnyal támogatja az úton lévő kamionsofőröket a Volvo Trucks magyarországi képviselete és kommunikációs ügynöksége a PR-Agent Communications.

A #veletekvagyunk kezdeményezés a vállalat Facebook oldalán indult, ahol a közösségi kapcsolatot jelképező hashtaggel ellátott posztok alatt a sofőrök megoszthatják tapasztalataikat arról, mi a helyzet az utakon, hogy hogyan védekeznek a vírus ellen, vagy hasznos tanácsokat oszthatnak meg egymás között a nehéz időkben.

Fotó: autoszektor.hu archív

A kamionos áldozatvállalása nélkül összeomlanak a piacok. A normál munkavégzés során is különösen nehéz szakmát űznek, hiszen sokáig távol vannak a családtól, hosszú munkaórákat töltenek el egyedül a fülke magányában és akár napokig úton vannak, azért, hogy az ellátó lánc soha ne álljon le.

Ebben a koronavírus okozta szituációban pedig fokozottan szükségünk van a munkájukra és az elhivatottságukra, hiszen ők azok, akik országhatárokat, akár súlyosan fertőzött területeket is átszelve biztosítják, hogy mindig legyen elegendő termék a boltok polcain vagy, hogy a megrendelt csomagjaink megérkezzenek.

A Volvo Trucks Hungary és kommunikációs ügynöksége a PR-Agent Communications célja az volt, hogy a kialakult járványügyi helyzetre gyorsan reagáljanak és biztosítsák a sofőröket támogatásukról ezekben a napokban.

Szerettünk volna gyorsan reagálni a kialakult helyzetre. Az elmúlt egy év alatt a közösségi oldal tartalomkezelőjeként megértettük mennyi áldozattal jár a kamionos munka. Ezért biztosítani akartuk a sofőröket arról, hogy a Volvo Trucks mellettük áll, bíztatjuk őket és a magunk eszközeivel segítséget is nyújtunk a nehéz percekben, ezzel is éreztetve a sofőrökkel, hogy nincsenek egyedül.” – mondta Soós Eszter a PR-Agent Communications ügyvezetője, majd hozzátette:

A kampány sikerét jól példázza, hogy ezekkel a posztokkal hirdetés nélkül, organikusan jutottunk el annyi emberhez, mint amennyihez máskor fizetett hirdetésekkel. Mint PR ügynökség most ez a legnagyobb fegyverünk, hogy jó tartalommal támogassuk ügyfeleinket.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....
2025.02.09
A Mazda Motor Corporation megnyitotta a Mazda Trans Aoyama nevű, vadonatúj élményterét, amely a....