kormánymű

Kormányozzon környezetbarátabb irányba

2016.11.26.

A TRW Aftermarket kibővítette pótalkatrész kormánymű-választékát, amelyet a népszerű kereskedelmi márkanév, a TRW Proequip alatt hoz forgalomba.

A két, recirkulált golyóból álló, HCV szervokormányrendszerekhez való kormányműtípussal – az eredeti TRW korszerű fogaskerekes kormánymű (TRW TAS) és az új generációs TRW nagynyomású kormánymű (TRW THP) – a választék ma már 57 típusból áll, és a következő gyártókat szolgálja ki: DAF, SCANIA, VOLVO, DENNIS és SISU.

A szigorúan ellenőrzött felújítási eljárások során a TRW Proequip kormányműveket felújítjuk, és az új, eredeti OE kormányművekre vonatkozó szabványok szerint teszteljük a TRW saját gyártású alkatrészeivel a saját gyártóüzemében, a csehországi Frydlantban.

A vállalat környezetbarát alkatrészek előállítására koncentrál, hangsúlyozza a felújított alkatrészek előnyeit, az egymással harmóniában működő gyári alkatrészek használatának fontosságát, és azt, hogy az alkatrészek digitális módon történő beszerzése a modern üzleti modell elengedhetetlen része.

A felújítás a gyártásnak olyan része, amelyet a TRW már régen alkalmaz – és jó okkal. A Fraunhofer Intézet által a németországi Stuttgartban végzett vizsgálatok szerint:

·         a világszerte évente végzett alkatrészfelújítási műveletek energiamegtakarítása egyenértékű öt nukleáris erőmű által termelt árammal vagy 10 774 000 hordó nyersolajjal, amely 233 olajtanker kapacitásának felel meg

·         a globális felújítási tevékenység által megtakarított anyagmennyiség 155 000 vasúti kocsit töltene meg, amelyeket összekapcsolva egy 1100 mérföld hosszú szerelvényt kapnánk (i).

 

Ennek megfelelően a vállalat most a TRW Proequip márkanév alatt használt gyári THYSSEN KRUPP kormányműveket újít fel Mercedes Benz-alkalmazásokhoz. Tervezzük más gyártók kormányműveinek felújítását is.

A vállalat az autógyártók nagy része számára tervez és fejleszt mindenféle OE-technológiákat, ezért tisztában van vele, hogy egy rendszeren belül az egyes komponensek milyen hatással vannak a többire. Ennek megfelelően a maximális előnyök és teljesítmény érdekében minden alkatrészt úgy gyártunk, hogy zökkenőmentesen együttműködjön a többivel.

„A gyártó tapasztalatainak és szakértelmének közvetlenül a pótalkatrészpiacon való felhasználásával a vállalat tisztában van azzal, hogy egy rendszer egyik összetevőjének megváltoztatása milyen hatással lehet a többire,” magyarázta Dennis Christ, HCV (nehéz haszongépjárművek) értékesítési részleg marketingvezető, TRW Aftermarket.

Így folytatta: „Például egy HCV kormánymű módosítása hatással lehet a felfüggesztésre, a fékrendszerre és a sebességváltóra, így a biztonság és a teljesítmény érdekében az alkatrészeket a gyártói specifikációk szerint kell előállítani”.

„A nem gyári alkatrészek beszerelése kiegyensúlyozatlansághoz, kopáshoz és a vezetési élmény romlásához vezethet. A rossz minőségű vagy utángyártott alkatrészek használata az üzemanyag-fogyasztás növekedéséhez is vezethet, mivel a rendszer nem az eredeti terveknek megfelelő, ezért korai kopáshoz, azaz a rendszer meghibásodásához is vezethet”.

A vállalat azt is fontosnak tartja, hogy a piac könnyen és azonnal hozzáférhessen a termékkatalógushoz és a műszaki információkhoz. A felmérések azt mutatják, hogy a HCV alkatrészek keresések nagy része online történik, illetve a tehergépkocsi-alkatrészek keresések nagy részét mobileszközökről bonyolították le. Ennek megfelelően a TRW Proequip termékkatalógusa és a műszaki információk az ingyenes online Tech Corner műszaki adatbázisból a következő címen érhetők el:  www.trwaftermarket.com

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.07
A KLM szerint ezzel komfortosabb, ezáltal kellemesebb munkakörülményeket teremthetnek dolgozóik....
2024.05.07
Elgázolt egy embert a vonat a Békés vármegyei Tótkomlóson egy átjáróban  - közölte a Mávinform a....
2024.05.06
A Stellantis akoljában nem sok egyéniség születik, az Opel Corsa picit mégis más, mint a többi....
2024.05.06
Megérkezett a tavaly év végén beharangozott, megújult Lexus UX hibrid: a minden részletében....
2024.05.06
Amíg nálunk egyelőre nem jelentették be a Mazda6 utódját, addig a hatalmas piacnak számító Kínában....
2024.05.06
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.06
Baleset miatt jelentős torlódás alakult ki az M3-as autópályán a Budapest felé vezető oldalon, a....
2024.05.06
Soha vissza nem térő alkalom, hogy befotózhattam a Toyota Gazoo Racing gyári tréningautójába,....
2024.05.06
Olvasóink jelzése szerint a motorosok hosszú kilométereken keresztül menekültek a rendőrök elől,....
2024.05.06
2024 jól indult a gépjárműpiac számára, az első négy hónapban körülbelül 7.000 darabbal több....