'1.4 TFSI
Japánban a full hibrid autók kiemelkedő népszerűségét tapasztalhatjuk, ami a Toyota Prius 1997-es megjelenésével kezdődött. Ez a tendencia nem csupán a fogyasztói preferenciákat tükrözi, hanem a japán kormányzat által nyújtott adókedvezmények és ösztönzők eredménye is, amelyek összhangban állnak az ország környezetvédelmi céljaival és az olajimport-függőség csökkentésére irányuló törekvéseivel.
Kínában az elektromos járművek (EV) piaca robbanásszerű növekedést mutat, részben a kormányzati politikák és jelentős beruházások következményeként. A kínai vezetés célja, hogy csökkentse az ország súlyos légszennyezési problémáit és csökkentse a fosszilis üzemanyagokra való függőségét, amit az EV-k elterjedése elősegíthet.
Európában még nincs egyértelmű irányvonal a hajtásláncok tekintetében. Az elektromos járművek ugyan egyre népszerűbbek, de a dízel és a benzines autók továbbra is jelentős részesedéssel bírnak a piacon. A dízelbotrány és a környezetvédelmi aggodalmak hatására azonban egyre több európai ország, mint
Németország és Franciaország, jelentős ösztönzőket nyújt az elektromos járművek vásárlásához, ami tükrözi a kontinens fokozódó környezettudatosságát és az energiahatékonyságra irányuló törekvéseit.
Az Egyesült Államokban a hajtásláncok terén nagy a diverzitás. Néhány államban, mint Kalifornia, jelentős előrelépések történtek az elektromos járművek előmozdítása érdekében, míg más területeken a hagyományos benzin- és dízelmotorok továbbra is dominálnak. Ez a helyzet részben az amerikaiak autóhasználati szokásainak és a kiterjedt úthálózatnak köszönhető, valamint a szövetségi és állami szintű politikai és gazdasági érdekek összetett egyensúlyának eredménye.
A különböző régiók autóiparának eltérései tehát szorosan kapcsolódnak a helyi politikai döntésekhez és gazdasági prioritásokhoz. Japán és Kína esetében a környezetvédelem és az olajimportra való függőség csökkentése áll a középpontban, míg Európában a környezetvédelmi normák és az energiahatékonyság a fő szempontok. Amerikában pedig a hajtásláncok sokszínűségét a különböző államok és a szövetségi kormányzat közötti dinamika alakítja. Ezek a regionális sajátosságok jelentősen befolyásolják a globális autóipar jövőbeli alakulását, ahogy a világ egyre inkább elmozdul a fosszilis üzemanyagok használatától.