légzsák
A Ford pár éve bemutatta a hátsó biztonsági övbe szerelt légzsákot, most pedig egy újabb különleges légzsáktípussal álltak elő a 2015-ös modellévű Mustangban, a 15 szabadalommal védett kesztyűtartó-légzsákkal. A többi légzsáktól eltérően nem textilből, hanem hajlékony műanyagból készül a zsák, amelyet a kesztyűtartó ajtajának belső és külső rétege közé helyeztek el. Ütközés esetén az ütközésszenzor érzékeli a becsapódást, és felfúvódik a légzsák, de úgy, hogy a kesztyűtartó ajtajának külső héja ilyenkor is rajta marad.
Egy normál légzsákhoz képest a kesztyűtartó légzsák nem fúvódik fel olyan nagyra, mert nem kell nagy távolságot megtennie az utas lábáig, és nem is olyan kemény, mert a rajta maradó külső ajtópanel jól osztja szét az ütközés energiáját a szokásosnál nagyobb felületen. Az új technológia lehetővé tette, hogy 65 százalékkal könnyebb és 75 százalékkal kisebb felfújó berendezést alkalmazzanak, emellett a formatervezők is örülhettek, mert nagyobb szabadságot kaptak a kesztyűtartó környékének megtervezésekor. Az első utast az új légzsák mellett természetesen a hagyományos frontlégzsák és oldallégzsák is védi.