Keszthelyi Vivien

Kategóriát vált a 15 éves magyar autóversenyzőnő

2016.02.15.

Keszthelyi Vivien a Közép-Európai Zóna Túraautó Bajnokság legmagasabb kategóriájában száguld tovább.

Hatalmas kihívásokkal kell szembenéznie a mindössze 15 éves autóversenyzőnek, aki a bajnokság legfiatalabb pilótájaként folytatja pályafutását a FIA Central European Zone Trophy versenysorozatban, ahol GT3-as versenyautókkal rendelkező, nemzetközi pilótákkal kell felvennie a küzdelmet.

Vivien újult erővel vág neki az idei szezonnak, ahol alaposan próbára fogja tenni tehetségét a nagyobb teljesítménnyel és egyúttal magasabb lóerővel bíró versenytársakkal szemben. Ellenfelei közt nem kisebb járművek lesznek, mint a Lamborghini GT3, BMW GT3, Renault R.S. 01, Mercedes SLS GT3, Ferrari 458 GT3, a Porsche GT3, valamint a Lotus is képviselteti magát.

A magyar tehetség a 2016-os évtől szándékosan nagyobb lóerőhátrányt jelentő versenysorozatban indul, hogy már most az elkövetkező, magasabb fokozattal bíró évekre készítse fel az őt körülvevő szakmai csapatot, akik így fokozatosan, a versenyzővel együtt tudnak felkészülni az egyre nagyobb kihívásokat jelentő futamokra.

A fiatal pilótának azonban minden oka megvan a megtisztelő helyezések kivívására,hiszen eddigi futamai során rendszerint kiemelkedett a mezőnyből. Amennyiben a versenyszéria alatt a tőle megszokott nem mindennapi tempót diktálja, csapata szerint a középmezőnyben végezhet és összetettben a 89. helyet is megszerezheti a bajnokság végére.

A tudatosság jegyében választott versenysorozat különlegessége, hogy 3 versenyhétvége alatt két sprintés egy endurance futamot is szerveznek, amit Vivien nemzetközi túraautós felkészülésében jó eséllyel kamatoztatni tud. Ráadásul az endurance különösen kedvez a pilótának, ami hosszából fakadóan nagyfokú koncentrációt, megfelelő fizikai felkészülést és nem utolsósorban kiváló állóképességet igényel a rajthoz állóktól.

Keszthelyi Vivien életkorához mérten a legkomolyabb kategóriában áll rajthoz, amit nem csak tehetsége, hanem több hónapos előkészítési folyamatok és ezt követő sikeres tárgyalások tettek lehetővé. Mindezekből tisztán látszik, hogy egy csupán 15 éves gyorsasági autóversenyzőnek Európában nincs annál nagyobb lehetősége, mint hogy 1600 köbcenti és 200 lóerő feletti túraautó-kategóriában indulhasson.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
Megdöbbentő adatok arról, hogy mikor és milyen választással járunk a legjobban. ..
2025.01.26
Az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán forgalomkorlátozásra kell számítani – írta az....
2025.01.26
Jól sikerült a Ford Puma ráncfelvarrása, egyetlen hátránya az, hogy már csak háromhengeres,....
2025.01.26
A Mercedes-Benz E-osztály elnyerte az Euro NCAP 2024-es, a „Best Performer”, általános biztonsági....
2025.01.26
A bevezetése óta már több mint 100.000 megrendelést adtak le az új Peugeot E-3008-asra. Figyelemre....
2025.01.26
A Toyota nyolcszoros világbajnoka szombaton ismét hibátlanul teljesített, tovább növelve előnyét a....
2025.01.26
Megkoronázta káprázatos debütáló évét, a modell megőrizte a What Car? által odaítélt rangos, ’Az év....
2025.01.26
A hagyományos táblák helyett digitális kijelzőket kapnak a pesti fonódó villamosvonalon közlekedő....
2025.01.26
Bugatti, Ferrari, Rolls-Royce hármas az élen, óriási árbeli különbség az első és második helyezett....
2025.01.26
A 2024 márciusában bevezetett tarifareform egyszerűsítette a kedvezmények rendszerét és sokak....