Lexus

Jude Law-val és egy parkoló őrrel mutatkozik be a 2016-os Lexus RX

2015.12.17.

A Lexus Europe a mai napon bejelentette, hogy kreatív együttműködésre lép Jude Law hollywoodi színész-producerrel, hogy közösen mutassák be az RX világát. A kampány a márka látványos új prémium szabadidőjárművét, a 2016-os Lexus RX-et állítja reflektorfénybe. Bemutat egy olyan gyors tempójú, izgalmas és kifinomult életstílust, amelyben a vezető döntheti el, hogy mi lehetséges.

A bejelentéssel egy olyan, egyedülálló kapcsolat veszi kezdetét, amely a luxus, az élmények és a szaktudás világára egyaránt kiterjed. Jude Law integrált módon fog együtt dolgozni a Lexus márkával: az interaktív operatőri munkának és színjátszásnak köszönhetően a nézők egészen élethű módon élhetik át az RX-el járó életstílust. Jude Law az RX TV-reklámban is megjelenik: csodálatos francia Riviérán és Olaszország szépséges Fiuggi régiójában forgatott reklámfilm a mai naptól látható az európai televíziós csatornákon.

Főhőse egy parkoló őr, aki miután megkapja Jude Law RX-ének a kulcsait, helyet foglal a látványos formavilágú szabadidőjárműben, és nem mindennapi, lehengerlő és fényűző utazásra indul. A főhős szemszögéből forgatott film nézője egy pörgő ritmusú, izgalmas világban találja magát. Amint az önfejű alkalmazott visszatér a szállodához, megjelenik Jude Law, elkéri a kulcsot, és beszáll az autójába. Azonnal érzi, hogy valami különleges dolog történt, és a beavatottak magabiztosságával távozik, hátra hagyva a parkoló őrt, aki rövid időre belekóstolhatott az RX világába.

A kampányról szólva Jude Law a következőket nyilatkozta: „Imádok vezetni, imádom a szabadságot, ami az autózással jár. A kampány alapgondolatát rendkívül érdekesnek találtam. Való igaz, hogy a megfelelő autóval rátérhetünk a különleges élmények felé vezető útra. A Lexus kreatív csapata olyasvalamit szeretett volna megvalósítani, ami magával ragadja a közönséget, és mindenkit az utazás élményében részesít. Alig vártam, hogy magam is megtapasztaljam ezt az érzést.”

Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője a következőket tette hozzá: „Rendkívüli izgalommal tölt el bennünket, hogy a 'Life RX’' kampányban egy olyan nagyszerű színésszel és hamisítatlan úriemberrel dolgozhatunk együtt, mint Jude Law. A kampány tökéletesen érzékelteti, hogy az RX milyen átlagon felüli tulajdonosi élményt jelent, köszönhetően merész formatervének, innovatív technológiáinak és mindenekelőtt prémium, fényűző hangulatának. A Lexus márka génjeiben hordozza a páratlan, progresszív luxus élményét, és ezzel az innovatív bevezető reklámkampánnyal és TV-szpottal pontosan ezt az üzenetet kívántuk közvetíteni”

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.29
„Bemértek vagy nem?” – eloszlatjuk a dilemmát.   ..
2024.04.29
Összeütközött két autó az M3-as fővárosi szakaszán - írja hétfő délután a Katasztrófavédelem.  ..
2024.04.29
A Hyundai Motor Group átlépte a 10 millió globális csatlakoztatott autós szolgáltatási előfizető....
2024.04.29
A Lexus vadonatúj kompakt crossovere nem köt kompromisszumot a minőség és a kifinomultság terén: a....
2024.04.29
Az induló kirándulószezonra időzítette menetrend-módosítását a Raaberbahn/Győr-Sopron-Ebenfurti....
2024.04.29
Az Európai Unióban évente a jelenleginél nyolcszor több elektromos járművek feltöltéséhez szükséges....
2024.04.29
Idén 17. alkalommal adták át az ország legjobb fiatal szakembereinek járó elismeréseket. A Magyar....
2024.04.29
Izgalmas csaták és tehetséges HUMDA-pilóták sikerei a Balaton Park Circuiten. ..
2024.04.29
A Nissan Motor Co., Ltd. kiterjesztette a következő generációs NissanConnect szolgáltatásainak....
2024.04.29
A Széchenyi István Egyetem együttműködési megállapodást kötött a független kutatóhálózat....