restomod
Elegáns pasztellzöld és a megszólalásig hasonlít 1953-as elődjére, ami a sportkocsikra szakosodott brit autógyártó ázsióját az egekig emelte. Ugyanis a Jaguar az 1951-es győzelme után csupán két évvel újra a dobogó legfelső fokára állt a Le Mans-i 24 órás autóversenyen. Ráadásul 170 km/óra feletti átlagsebességet futott, amire addig még nem volt példa. A rendkívüli teljesítményhez a két pilóta (Tony Rolt és Duncan Hamilton) bravúrja mellett kellett az olyan lángelme, mint Malcolm Sayer mérnökzseni, aki a repülőgépiparban szerzett tapasztalatait felhasználva, különleges sziluettet álmodott meg a modellnek. Az aerodinamikailag igen hatékony forma, a 3,4 literes sorhatos motorral és 220 lóerős teljesítménnyel, a tárcsafékkel és könnyített karosszériával jól kikövezett út volt a győzelemig.
A diadal emlékére állt elő a farbával a Jaguar, hogy megépíti ennek a legendás autónak a mását. Nyolc szenvedélyes gyűjtő örülhet a hírnek, hogy a Jaguar C-type motorsporttörténetének egyik legfontosabb modelljével gazdagodhat a kollekciója. Az autó korhű mása a Concours of Elegance versenyen debütál majd Londonban, ahol a világ 60, legritkábban látott autóját vonultatják fel szeptember első hétvégéjén.
A legenda újjászületéséhez a Jaguar Classic csapata aprólékosan tanulmányozta a C-type történetét. Az eredeti műszaki naplóban több mint 2000 bejegyzés volt, ezeket alapul véve tudták alkalmazni ugyanazokat a műszaki specifikációkat, mint 70 évvel korábban. „A Jaguar Classic most először használt 3D-s CAD-rajzokat, ötvözve a stílust és örökséget a legmodernebb mérnöki eszközökkel." – mondta Dan Pink, a Jaguar Classic igazgatója.
Az újratervezésnél páratlanul nagy figyelmet fordítottak a részletekre és a kivitelezésre. Olyan belső anyagokat választottak, amelyek hatékonyan és lazán ötvözik a régit az újjal, és biztosítják a modell autentikus hangulatát. A vásárlók 12 karosszéria- és 8 ülésszín közül választhatnak.
Az összes C-type Continuation megkapta a Nemzetközi Automobil Szövetség, az FIA jóváhagyását, hogy részt vehessen olyan történelmi autóbajnokságokon, mint a franciaországi Le Mans, a belgiumi Spa-Francorchamps vagy az angliai Silverstone Jaguar Classic Challenge versenye.