Mazda6
Nem mintha eddig nem olvadoztunk volna a japánok felső-középkategóriás limuzinjától és kombijától. Egyetlen mai versenytársának sincsenek annyira letisztult és gyönyörű vonalai, mint a Mazda6-nak, viszont a jövőben, úgy látszik, hogy nem csak a körítésre, de a belső tartalomra is jobban odafigyelne a Mazda. A Car&Driver magazin szerint a 6-os utódja 2022 végén várható, ami ráadásul meglehetősen eltér majd az elődjétől. Cikkükben úgy fogalmaznak, hogy amolyan igazi BMW-formulát követnének majd: hátsókerékhajtás, hosszmotor. Tényleg ennyire izgalmas autót szánnának a céges flottákba?
Egyelőre semmi sem hivatalos, de egy hátóskerekes utódhoz teljesen új padlólemez fejlesztésére lenne szükség, ami persze valószínű nem okozna túl nagy fejtörést az autóipar jelenlegi legnagyobb újítószellemű gyártójának. Ők azok, akik először kombinálták a benzines motorok és a dízel motorok előnyeit egy motortérben – ezt nevezik Skyactive-X-nek, és ők azok, akik a Wankel motort a mai napig nem hajlandóak elengedni – hatótáv növelőként továbbra is szerepet kap majd villanyautójukban. Mi több, a publikáció szerint egy sorhatos motorra számíthatunk, ami szintén dízeles kompresszióval rendelkezne, és amit szintén 48-voltos mild-hibrid rendszerrel kombinálnának.