c-hr
A Toyota C-HR története Európában egyedülálló sikertörténet: a merész formatervezésű, kupé-szerű sziluettel hódító C-SUV modellből immár egymillió darab talált gazdára a kontinensen. A 2016-ban bemutatott Toyota C-HR mérföldkőnek számított, és számít azóta is a Toyota életében, hiszen rendhagyó formáinak, élvezetes vezethetőségének és prémium minőségének köszönhetően új, stílustudatos közönséghez juttatja el a márkát. Merész, éles, a sportkupék dinamikus vonalaira emlékeztető formatervével új mércét állított fel az európai C-SUV szegmensben.
Jellegzetes megjelenése hozzájárult ahhoz, hogy pozitív irányba terelje a Toyota megítélését Európában, és erős érzelmi lökést adott a márkának. A vásárlók pozitívan reagáltak, hiszen az ügyfelek több mint fele az autó stílusát jelölte meg a vásárlás fő okaként, ami hozzájárult ahhoz, hogy a Toyota C-HR a márka legjobban teljesítő modellje lett az új vásárlók körében.
A Toyota C-HR első generációja még modellciklusa végén is jól teljesített az értékesítés terén, és ezt a teljesítményt továbbvitte a második generáció is, hiszen továbbra is a Toyota egyik legnépszerűbb modellje maradt, amely még mindig új vásárlókat vonz. Eközben az új Toyota C-HR PHEV jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előző évhez képest 93 százalékkal nőttek a márka plug-in hibrid eladásai.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!