Citroën
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a »2023 World Urban Car« díjat a C3 kapta. A modell kereskedelmi sikere mellett ez is a márka Indiában, Ázsiában és Dél-Amerikában folytatott növekedési stratégiájának a helyességét igazolja. A Citroën C3 egy háromfős modellcsalád első tagjaként az erőteljes, modern stílust magas szintű kényelemmel és az érintett piacok elvárásainak megfelelő online szolgáltatásokkal és technológiai megoldásokkal ötvözi” – nyilatkozta Thierry Koskas, a Citroën vezérigazgatója.
A B kategóriás ötajtós C3 a modern megjelenésével, karakteres stílusával és gazdag személyre szabási lehetőségeivel vívott ki elismerést magának. Egyedi kialakításával – melynek legfontosabb ismérvei a megemelt hasmagasság, a tekintélyes motorháztető és a magas vezetési helyzet – határozottan kiemelkedik a szegmensből. Ami a kényelmet illeti, a tervezők semmit sem bíztak a véletlenre: a Citroën modellekre hagyományosan jellemző komfortszint mellett külön kiemelendő a modellt a piac élvonalába emelő helykínálat és a mindennapi életet megkönnyítő olyan intelligens megoldások, mint a 10” XXL kijelzőre csatlakoztatható okostelefon. Az autózás egyszerűbbé tétele érdekében bizonyos régiókban innovatív szolgáltatási ajánlatok és akár az online vásárlást is magában foglaló digitális ügyintézési lehetőségek kerülnek bevezetésre.
Az új C3-mal új fejezet nyílik a Citroën számára. Az újonnan létrehozott modellek hűek a márka szellemiségéhez, ugyanakkor a helyi munkatársak részvételével úgy tervezik és fejlesztik őket, hogy minél inkább megfeleljenek az egyes piacok speciális igényeinek. Az új C3 India és Dél-Amerika társadalmi és kulturális adottságainak és sajátos igényeinek ismeretében, a két régió részvételével és céljaira készült. Ez a stratégia üzleti szempontból meghozta a gyümölcsét, és jelentős hatással volt a Citroën növekedésére az érintett két régióban.
Indiában, ahol most indul útjára a márka, különösen fontos szerepet játszik a C3. Ez az első olyan modell, amelyet helyben és kifejezetten a helyi viszonyokra terveztek. A 2022 nyarán történt bevezetés óta közel 7000 példányban eladott modellnek köszönhetően 2022-ben a márka közel 880%-kal növelte az eladásait. A modell sikerét az elektromos változat rendkívül kedvező fogadtatása is jól mutatja: az Indiában gyártott ë-C3-ra leadott első rendelések kimondottan ígéretesen alakulnak.
Dél-Amerikában a 2022. október óta forgalmazott C3 eddig több mint 14 000 példányban kelt el. A brazil piacon ezzel a szegmens hatodik legnépszerűbb modelljévé lépett elő. Brazíliában 1%-os piaci visszaesés mellett a Citroën 2022-ben 37%-os növekedést produkált. A C3 tovább erősíti ezt a dinamikát azzal, hogy új ügyfeleket vonz, és ezáltal új lendületet ad egy olyan márkának, amely már régóta jelen van a piacon.
A C3 említett két régióban aratott sikere a Citroën növekedésének fontos motorja, és egyben annak a stratégiának a helyességét is igazolja, amely a márka globális eladási mutatóinak a növelésére és az Európától való függőség csökkentésére helyezi a hangsúlyt. 2022-ben Indiában és az ázsiai, illetve csendes-óceáni térségben közel 57%-kal, Dél-Amerikában pedig 21,2%-kal nőtt az eladások száma.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!