világrekord
A Guinness által márciusban hitelesített világrekord szerint a Honda Mean Mower fűnyíró 187,6 km/h-s átlagot ért el egy lezárt tesztpályán Tarragonában, Spanyolországban, ezzel több mint 45 km/h-val döntötte meg a korábbi világrekordot. A Guinness szabályai szerint a pályán mindkét irányban kellett egyszer menni egy órán belül, és a két futás sebességét átlagolták.
Az is szükséges volt az oklevél megszerzéséhez, hogy a rekorddöntés előtt füvet nyírjanak a járművel, ami szintén sikeresen megtörtént, és természetesen az sem elhanyagolható, hogy a járműnek úgy kellett kinéznie, mint egy fűnyíró. A Mean Mower egyébként 4 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h sebességre. A rekorddöntésnél a Top Gear újságírója, Piers Ward vezette a járművet, négy évvel ezelőtt ő állította fel a korábbi, 141,35 km/h-s rekordot.
A Honda Mean Mowert az Team Dynamics csapat építette, amelyik a Honda Civic versenyautókat építi a Brit Túraautó-bajnokságra (BTCC). Egy Honda HF2620 széria fűnyíró volt a kiindulási alap, amelynek új, egyedi alvázat terveztek nagyszilárdságú acélból. Az egyliteres motor egy Honda VTR Firestorm motorkerékpárból származik, a futómű egyedi építésű, a kerekeket pedig egy quadról vették. Zseniális ötlet, hogy a jármű hátulján lévő fűzsákba rejtették el az üzemanyagtankot, az olajhűtőt és a második vízhűtőt, a forgó penge házát pedig üvegszálas műanyagból készítették el. Maga a penge 3 mm vastag, és percenként négyezres fordulatszámon pörögve vágja a füvet. A Mean Mower akár 24 km/h-s sebességnél is képes füvet vágni, ez több mint a kétszerese a széria HF2620 végsebességének.
Bár a cél az volt, hogy a lehető legtöbb alkatrészt Honda gyártmányokból használják fel, a váltó egy egyedi gyártású, hatfokozatú, kormányról kapcsolható szekvenciális szerkezet, a sportkipufogó Scorpion gyártmány, a kormányművet pedig egy Morris Minorból vették ki. Végül a jármű tömege 140 kilogramm lett, ami a 109 lóerős motorral meglehetősen jó súly-lóerő arányt jelent.