repülő
Az amerikai cég úgy írja le az új modelljét, mint „egy repülő autó mindenki számára.” A négyüléses jármű egy konnektoros (plug in) hibrid hajtással rendelkezik, amely nemcsak a kereket hajtja szárazföldi használat esetén, hanem a két rotort is repüléskor. A TF-X képes függőlegesen fel- és leszállni, így nem kell számára kifutópálya.
A levegőben a jármű 800 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik, bár az utazósebességet nem árulták el. Összehasonlításképp, a cég előző modellje, a Transition 650 kilométert tudott repülni egy tank üzemanyaggal, 160 km/h-s tempóval.
repülés közben a TF-X robotpilótával közlekedik, képes elkerülni a repülő objektumokat, a viharzónákat, és magától leszáll az előre beállított landolási helyen, de természetesen kézi vezérlésre is lehetőség nyílik, és felül lehet írni a robotpilóta parancsait. A végső landolás csak a pilóta-sofőr engedélyével történhet meg, de ha valami rosszul sülne el, akkor még egy ejtőernyő is ott van biztonsági tartaléknak.
A Terrafugia szerint a TF-X vezetése öt óra alatt megtanulható, a jármű ráadásul egy normálméretű garázsban is tárolható. Sajnos azonban még legalább hat évet kell várni a szériagyártású változat megjelenéséig, az Terrafugia szerint a jármű ára összevethető lesz a luxusautókéval. Becslések szerint 80-100 millió forint közötti összegről lehet szó.