járműgyártás

A Hyundai kiváló eredményt ért el a J.D. Power éves minőség felmérésén

2015.06.20.

A Hyundai az összesített negyedik helyet szerezte meg, illetve a második legjobb tömegpiaci autógyártó lett a J.D. Power 2015. évi, Egyesült Államokbeli minőségi felmérésén (Initial Quality StudySM, IQS). Ezen felül a 2015. modellévi Hyundai Tucson a kis szabadidőjárművek méretosztályában a legkiválóbb kezdeti minőséggel büszkélkedhet, míg a 2015. modellévi Hyundai Accent a kisautók körében sorban második alkalommal bizonyult a legjobbnak.

„A Hyundai küldetése, hogy kivételes minőségű gépkocsikat biztosítson ügyfelei számára.” – mondta Frank Ferrara, a Hyundai Motor America ügyfél-elégedettségért felelős alelnöke. „Nem csupán meglévő modelleink esetében vesszük rendkívül komolyan a folyamatos minőségfejlesztés kérdését, de az új modellek bevezetésénél is ragaszkodunk ahhoz, hogy az első pillanattól kezdve garantáljuk a lehető legmagasabb színvonalat. Fontos, hogy ügyfeleink örüljenek autójuknak, elégedettek legyenek azzal, márpedig ennek a legelső feltétele a kiváló minőség, és hogy segítségünkkel megtanulják maximálisan kihasználni gépkocsijuk szolgáltatásait. Az ehhez hasonló eredmények arról tanúskodnak, hogy minden szinten sikeresen teremtünk kapcsolatot ügyfeleinkkel.”

Az idén 29. alkalommal megszervezett IQS felmérés mértékadónak számít az új járművek 90 napnyi használat után mért minősége terén. A tanulmányból kiderült, hogy a Tucson- és Accent-tulajdonosok kevesebb problémával szembesültek, mint bármely egyéb kis szabadidőjármű vagy kisautó tulajdonosa.

„A kisméretű szabadidőjárművek, illetve személygépkocsik napjaink legnépszerűbb kategóriái közé tartoznak. Szinte minden autógyártó kínálatában megtalálhatók ezek a termékek, így az ügyfelek gazdag kínálatból válogathatnak.” – mondta Mircea Gradu, a Hyundai Motor America műszaki fejlesztésért és minőségért felelős ügyvezető igazgatója. „Az Accent és a Tucson egyaránt a legjobbnak bizonyult a maga népes kategóriájában; kiváló minőségüknek köszönhetően tulajdonosaik biztosak lehetnek abban, hogy helyesen döntöttek, amikor megvásárolták új autójukat.”

Összesen négy Hyundai modell végzett kategóriája első vagy második helyén: a legjobbnak bizonyult Tucson és Accent mellett ezüstérmet kapott az Elantra és a Santa Fe. A Hyundai márka összesített pontszáma (a 100 gépkocsira jutó problémák száma) 95 volt, az 17-tel ponttal jobb érték, mint az iparági átlag.

Idei összesített eredményével a Hyundai immár negyedik alkalommal végzett a legjobb négy márka között.

A 2015. évi IQS felmérés több mint 84 000 autóvásárló, illetve lízingtulajdonos válaszain alapult, akik 90 napnyi használat után nyilatkoztak a 2015. modellévi járművükkel szerzett tapasztalatokról. A tanulmány során a résztvevőknek 233 kérdést kell megválaszolniuk; az eredmények lehetővé teszik az autógyártók számára, hogy pontosan azonosítsák a járműveikkel felmerülő problémákat, és továbbfejlesszék termékeiket.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.29
Idén 125 éve, hogy megalakult az első, törvényszékileg bejegyzett hazai autós egylet, a Magyar....
2025.04.29
A fix tetős 296 Speciale és a lehúzható keménytetős Speciale A 20 százalékkal több leszorítóerőt....
2025.04.29
A göteborgi Chalmers Műszaki Egyetem új tanulmánya szerint az e-rollerekkel kapcsolatos balesetek....
2025.04.29
Csaknem 1,3 milliárd forintos fejlesztési programot jelentett be a kazincbarcikai székhelyű....
2025.04.29
Nézze meg a videót! ..
2025.04.29
A német gyártó negyedéves működési profitjának jelentős csökkenéséről számolt be kedden a gyengén....
2025.04.29
Újabb márkával bővült a túraautós világsorozat.   ..
2025.04.29
Az ADAC 2025 tavaszán ismét tíz német nagyvárosban indítja el e-bike-os sárga angyalokat, hogy a....
2025.04.29
A Mioveniben található gyárban összeszerelt nyolcmilliomodik autó egy Indigo Blue színű Bigster....
2025.04.29
A francia SUV második nemzedéke 2025 második felétől kapható a legnagyobb európai piacokon,....