járműgyártás
„A Hyundai küldetése, hogy kivételes minőségű gépkocsikat biztosítson ügyfelei számára.” – mondta Frank Ferrara, a Hyundai Motor America ügyfél-elégedettségért felelős alelnöke. „Nem csupán meglévő modelleink esetében vesszük rendkívül komolyan a folyamatos minőségfejlesztés kérdését, de az új modellek bevezetésénél is ragaszkodunk ahhoz, hogy az első pillanattól kezdve garantáljuk a lehető legmagasabb színvonalat. Fontos, hogy ügyfeleink örüljenek autójuknak, elégedettek legyenek azzal, márpedig ennek a legelső feltétele a kiváló minőség, és hogy segítségünkkel megtanulják maximálisan kihasználni gépkocsijuk szolgáltatásait. Az ehhez hasonló eredmények arról tanúskodnak, hogy minden szinten sikeresen teremtünk kapcsolatot ügyfeleinkkel.”
Az idén 29. alkalommal megszervezett IQS felmérés mértékadónak számít az új járművek 90 napnyi használat után mért minősége terén. A tanulmányból kiderült, hogy a Tucson- és Accent-tulajdonosok kevesebb problémával szembesültek, mint bármely egyéb kis szabadidőjármű vagy kisautó tulajdonosa.
„A kisméretű szabadidőjárművek, illetve személygépkocsik napjaink legnépszerűbb kategóriái közé tartoznak. Szinte minden autógyártó kínálatában megtalálhatók ezek a termékek, így az ügyfelek gazdag kínálatból válogathatnak.” – mondta Mircea Gradu, a Hyundai Motor America műszaki fejlesztésért és minőségért felelős ügyvezető igazgatója. „Az Accent és a Tucson egyaránt a legjobbnak bizonyult a maga népes kategóriájában; kiváló minőségüknek köszönhetően tulajdonosaik biztosak lehetnek abban, hogy helyesen döntöttek, amikor megvásárolták új autójukat.”
Összesen négy Hyundai modell végzett kategóriája első vagy második helyén: a legjobbnak bizonyult Tucson és Accent mellett ezüstérmet kapott az Elantra és a Santa Fe. A Hyundai márka összesített pontszáma (a 100 gépkocsira jutó problémák száma) 95 volt, az 17-tel ponttal jobb érték, mint az iparági átlag.
Idei összesített eredményével a Hyundai immár negyedik alkalommal végzett a legjobb négy márka között.
A 2015. évi IQS felmérés több mint 84 000 autóvásárló, illetve lízingtulajdonos válaszain alapult, akik 90 napnyi használat után nyilatkoztak a 2015. modellévi járművükkel szerzett tapasztalatokról. A tanulmány során a résztvevőknek 233 kérdést kell megválaszolniuk; az eredmények lehetővé teszik az autógyártók számára, hogy pontosan azonosítsák a járműveikkel felmerülő problémákat, és továbbfejlesszék termékeiket.