Hyundai
Az önvezető autók flottája mellett a CES alkalmával a Hyundai bemutatta az M.Vision POP EV és M.Vision 2GO hidrogénhajtású koncepciókat, melyeknek kerekei 90 fokkal elfordíthatók, így a járművek oldalirányba is tudnak mozogni anélkül, hogy előre vagy hátra kelljen elindulniuk.
Ennek eredményeként az autók könnyen képesek éles kanyarokat tenni. A vállalat 2023-ra négy ilyen „gördeszka-alváz” kifejlesztését tervezi.
A Hyundai Electronic Corner Module-nak nevezi azt a technológiát, amely lehetővé teszi a 90 fokos kanyarokat.
Az "Electronic Angle" modulnak nincs mechanikus kapcsolata más alkatrészekkel, ami a Hyundai szerint nagy tervezési rugalmasságot tesz lehetővé jármű építése során.
A cég 2018-ban dolgozta ki az „elektronikus sarokmodul” eredeti koncepcióját. Az idén a CES-en bemutatott új verzió a funkcionális tesztelés befejeztével készen áll a gyakorlati használatra. A következő lépés a megbízhatósági tesztelés és a tömeggyártás megvalósíthatósági tanulmányának kidolgozása lesz.
A Hyundai azt szeretné, ha az autó 2025-re képes lenne autonóm közlekedésre.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!