szolgáltatás
A Gebrüder Weiss Kft.-nél 2015 óta érhető el a végfelhasználók részére nyújtott ún. home delivery szolgáltatás. A vállalatcsoport a jól ismert szolgáltatást GW pro.line home néven dobta piacra, és nagy sikeret tudhat maga mögött Magyarországon, Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában és Horvátországban. A GW ezzel a termékével garantált 24-48 órás futamidővel szolgálja ki ügyfeleit háztól házig a B2C szektorban. A szolgáltatás a 31,5 kg-nál nehezebb csomagok illetve expressz küldemények kiszállítását, kézi rakodását, a címzettek előzetes telefonos értesítését, valamint utánvét beszedését és a visszáru kezelést egyaránt magába foglalja - írja a cég közleménye.
Ez az egyedi megoldás kényelmes a termék gyártójának, eladójának és a végfelhasználónak is. A megrendelt termék optimális szállítási útvonalon jut el a rendeltetési helyre; mindegy, hogy bútorról, mosógépről, televízióról vagy fitneszgépről van szó. További előny, hogy szükség esetén két munkatárs segít az áru rendeltetési helyre történő szállításában – akár emeletre is –, annak kicsomagolásában vagy a termék működésének ellenőrzésében. Igény esetén lehetőség van a csomagolóanyag illetve a régi készülék elszállíttatására is.
Piacvezető a házhozszállítás terén
Az internet az egész világon forradalmasította a fogyasztói magatartást. Minden nap új vásárlási lehetőségek nyílnak, manapság már egyetlen kattintással vásárolhatunk a világ bármely tájáról akár a kanapén ülve. Az új piaci irány, az online kereskedelem ─ főként a B2B szektorban ─ olyan megoldásokat kínál a vállalatok számára, amelyek egyszerűbbé teszik az üzleti folyamatokat, és a vállalat számára a jövő üzletét biztosítják.
A Gebrüder Weiss Ausztria immár 12 éve nyújt magas színvonalú házhozszállítási szolgáltatást, és piacvezető vállalattá nőtt ki magát Ausztriában, ahol 2017-ben közel 300 ezer ─ elsősorban a bútor-, háztartási és szórakoztatóelektronikai ágazat (fehér- és barnaáruk) részére történő ─ kiszállítást bonyolított le.
„Magyarország számos nagy nemzetközi vállalat régiós elosztó központja, ezért a logisztikai ágazat teljesítménye a környező országok fejlődésétől is nagyban függ. Folyamatosan növekszik az igény a B2C feladatok iránt, kész megoldással kell rendelkezni mind a raktározás, mind az árukiszállítás sajátos folyamataira. A Gebrüder Weiss mindent megtesz annak érdekében, hogy a jelenlegi kedvező piaci folyamatokat kihasználva továbbra is ügyfelei legnagyobb megelégedésére nyújtsa szolgáltatásait” – mondta el Thomas Schauer magyarországi ügyvezető.
A hatékony raktárlogisztikának és a bejáratott szállítási útvonalaknak köszönhetően az online üzletben rendelt termékek a lehető leggyorsabb útvonalon jutnak el a megrendelőkhöz. A Gebrüder Weiss gondoskodik a folyamat összes lépésének lebonyolításáról – a raktározástól és szortírozástól a csomagoláson át egészen a címre szállításig.
„Büszkék vagyunk arra, hogy 2017 végére ügyfélkörünk megkétszereződött, és a napi átlagos küldeményszám elérte azt a szintet, ami a túrák tervezésénél számunkra optimális. Érdekes tapasztalat, hogy hiába nagy az internetes kereskedelem térhódítása, a fizetési módok aránya még mindig az utánvétes küldemények irányába tolódik. Azonban 2017-es adataink ─ a korábbi évek adataihoz képest ─ növekvő bizalmat mutatnak, mégpedig a vásárlók irányából: hiszen a már előre online kifizetett termékek száma 15%-kal emelkedett. Ez számunkra, mint szolgáltató nagyon jó hír, hiszen így folyamatosan csökken a beszedendő utánvétek száma“ – jellemezte a mai helyzetet Schauer.