Suzuki Vitara
Ami bevált, azon minek változtatni, tartja a mondás, és úgy tűnik, hogy a Suzuki is pontosan ezt alkalmazza a Suzuki Vitara esetében. Egy teljesen új generáció helyett ugyanis egy második körös ráncfelvarrást szántak az immáron 2015 óta esztergomi gyártásban készülő városi crossovernek. Az első facelift még 2018-ban volt. Akkor új lökhárítókat, puhább műszerfalbetétet és színes kijelzőket kapott. 2020-ban bemutatkozott a 48V-os mild hybrid, 2022-ben pedig pedig a 140V-os full hybrid rendszer is. Utóbbi kettő ráadásul most sem változat: marad az 1,4-literes, 127+14 lovas közönségkedvenc enyhe hibrid és az 1,5-literes, 99+33 lóerős teljes hibrid is a kínálatban.
A változást tehát nem a lemezek alatt, hanem azok felett érdemes keresni és egyből az arcunkba is vágja a frissített Vitara. A terepjárókon használatos gallyvédőkhöz hasonló erőteljes, fekete lökhárító betétet kapott az orr, ami nagyobb hűtőrácsokat takar. Eltűntek a ködlámpa gombócok és vékonyabb lett a nappali menetfény. Kapott még egy látványos, kétrészes hátsó szárnyat, valamint új aero felniket is. Új színként csatlakozik egy ezüst és egy kék árnyalat is, utóbbi fekete tetővel kombinálva. Odabent tűnik a legkorosabbnak a Vitara, amit az új generációs, 9-colos infotainment érintőképernyővel próbáltak kompenzálni. Sofőrsegédjei között elérhető lesz éberségfigyelő, adaptív tempomat, táblafelismerő és sávtartó is. A frissített Vitara kora nyáron érhet a kereskedésekbe.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!