Detroiti Autószalon
A Detroiti Autószalonon látható először a Porsche 911 legújabb változata, a Targa, amely műszakilag a négykerék-meghajtású 911 Cabrión alapul. A nyitható tető miatt ez változat is a megerősített alvázzal készül, és a 4x4-hajtáshoz tartozó szélesebb hátsó sárvédőket és nyomtávot is megkapta.
A Targa külseje az 1965-ben bemutatott első 911 Targát idézi a matt króm B-oszloppal, amely kupolaszerűen emelkedik a hátsó ülések fölé. A tetőmechanizmus azonban vadonatúj, ez az első 911 Targa, amelyben gombnyomásra, teljesen elektromosan lehet nyitni és csukni a tetőt.
Korábban egy üvegpanelt lehetett kézzel kivenni és az elöl lévő csomagtartóba tenni, most viszont már ki sem kell szállni, ugyanis a vászontető a felemelkedő hátsó szélvédő alatt becsúszva a hátsó ülések mögé bújik be. Ez a megoldás nem csak kényelmesebb, de elegánsabb is a korábbinál, ráadásul így az elöl kialakított, 125 literes csomagtartóból sem kellett helyet elvenni.
A 911 Targa 4-et 3,4 literes, hathengeres, 350 lóerős bokszermotor hajtja, a 911 Targa 4S-ben pedig 3,8 literes, 400 lóerős motor dolgozik. Utóbbinak mindössze 4,4 másodpercre van szüksége, hogy 100 km/h-ra gyorsuljon, a végsebessége 296 km/h, az átlagfogyasztása váltótól függően 9,2, illetve 10 liter száz kilométerenként. Az első Targákat nyáron szállítják le a vevőknek, Németországban az alapár 109338 euró.