értékesítés
2016-ban, szeptember végéig a Kia 337,595 autót értékesített Európában (EU és EFTA régió). Ez számszerűen azt jelenti, hogy az elmúlt kilenc hónapban +14,4%-kal növekedett az árbevétel 2015 ugyanezen periódusához képest, amikor a regisztrációk alapján 295,140 jármű talált gazdára. A márka fantasztikus, kétszámjegyű európai növekedése meghaladja a többi piac évről évre bővülő, 2016-ban 7,7%-os mutatóját.
Az árbevétel növekedése alapján a Kia piaci részesedése elérte a 2,9%-ot, ami szintén komoly előrelépés a 2015-ös 2,7%-hoz képest.
Michael Cole, a Kia Motors Europe ügyvezetője így kommentálta a rekorderedményt: „2016-ban új piaci szegmensekre kezdtünk fókuszálni, hogy megerősítsük pozíciónkat. Jó úton járunk: minden újonnan bevezetett modellünk hozzájárult ahhoz, hogy az európai térségben növekedjenek az eladásaink, és ezzel együtt a piaci részesedésünk. Az első kilenc hónap előzetes adatai alapján úgy véljük, hogy már középtávon elérhető a 3 százalékos európai piaci rész.”