Fernando Alonso

Fájdalmas részleteket árult el baleseti sérüléseiről Fernando Alonso

2021.05.16.

A felső állkapcsát egy titánlappal erősítették meg, amit csak a szezon végén fognak eltávolítani.

Még mostanában is voltak fájdalmai Fernando Alonsónak a februári kerékpárbalesete nyomán – árulta el a Forma-1-es pilóta.

Alonso február közepén, egy hónappal az előszezoni teszt előtt szenvedett kerékpárbalesetet Svájcban. Az állkapcsa és fogai törtek, előbbi sérülés miatt műteni is kellet. A felső állkapcsát egy titánlappal erősítették meg, amit csak a szezon végén fognak eltávolítani, vagyis a két év óta első F1-es idényét a lappal együtt teljesíti - írja az m4sport.hu a spanyol Marca című lapra hivatkozva.

A kétszeres világbajnok nem szívesen beszélt a luganói balesetéről, amióta újra nyilvánosság elé állt, ám a Marca című madridi lapnak megtette. Elárulta, fájdalmai még mostanában is voltak időnként. „Jól vagyok. Nem szeretek erről beszélni, és nincs hatása a vezetésre. De természetesen van fájdalmam, például a szám fáj, amikor változik a hőmérséklet vagy a nyomás. Érzem, hogy van egy lap bent. Emiatt változtatni kellett azon, mit eszek vagy hogyan készítjük el az ételt” – mesélte.

Azt is elárulta, más sérülései is voltak. „A vállamat és az egyik térdemet is megütöttem, amiket műteni nem kellett, de rehabilitációra szükség volt. Meg is mondtam az embereimnek, Albertónak (Fernandez) és Edónak (Bendinelli fizikoterapeuta), hogy talán ez az első hét, amikor semmim sem fáj. Eddig volt fájdalmam, de ez nem jelenti azt, hogy ne tudnék keményen fékezni, vagy kanyarodni jobbra és balra. Ezért sem említettem ezeket, mivel a vezetéshez nem kell erről beszélni. De igen, most már a megszokott az életem, szinte százszázalékos vagyok már.”

Alonso már pár nappal a balesete után visszafogott edzésbe kezdett, és a kerékpárra is visszaült később. Elismerte, elsőre nem volt könnyű két kerékre pattannia, de ma már nem gondol a történtekre, amikor tekerni megy.

„Úgy egy hónappal a balesetem után ültem először kerékpárra, Bahreinben, a teszten voltunk. Kicsit furcsa érzés volt, és nagyon szeles volt az idő. Egy kicsit féltem, de pár kilométer után már normálisnak éreztem mindent. Az elmúlt hetekben a megszokott módon kerékpároztam, minden a helyére került. Kerékpárosként az utakon mindig biztonságban éreztem magam. Sosem féltem semmi ilyesmitől. És még most, a balesetem után sem félek” – magyarázta.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....