motorkerékpár
Amit meg lehet álmodni, azt meg is lehet építeni – ez Lauge Jensen filozófiája. A dániai gyártónál minden modell azonos platformról indul és az egyen-alvázról kézzel építik az exkluzív kétkerekűeket, a vásárló elképzelése szerint adják a motorokhoz a kívánt karaktert. A pénz kevésbé fontos tényező, a márka fókuszcsoportja nem az átlagbérből élők köre. Egy Lauge Jensen esetében az egyetlen korlátozó tényező a képzelet. Ami magasra szárnyalt, amikor megalkották a Goldfinger-t.
Találó az elnevezés, a mocit ugyanis 24 karátos arannyal vonták be, és 250 apró gyémánttal borították. Az ülés kárpitozása a cég által "egyedülállónak” nevezett, konyakszínű krokodilbőrrel készült, és a motor 859 alkatrészét egyenként, kézzel aranyozták.
A luxus kétkerekűn nincs semmi extra high-tech részlet, egyedisége a gyártásához felhasznált kiváló minőségű anyagokban rejlik.
A Goldfinger-t különleges rendezvényeken mutatták be Monacóban és Dubaiban, mielőtt egy magánvásárló lecsapott rá és kicsengetett érte 850 000 dollárt.
Uffe Lauge Jensen, a cég alapítója nem fedte fel a vásárló személyazonosságát, de még a nemzetiségét sem, viszont azt nyilatkozta, hogy az ár ellenére több komoly érdeklődő is volt.
Az Autószektor egy mesés galériával üdvözli a – szó szerint – ragyogó ideát.
De közel sem ez a világ legdrágább motorja. A Goldfinger-t megelőzi még pár remek és az első helyen az árverésen 11 millió dollárért elkelt Neiman Marcus Limited Edition Fighter áll.
Forrás és fotók:
themilliardaire.com