fővárosi tömegközlekedés
A közlemény szerint a korszerű, alacsonypadlós járművet utasok nélkül tesztelik, és ha a villamos ezt sikeresen teljesíti, akkor először a dél-pesti vonalakon állhat fogalomba.
Fotó: BKK
Mint írták, a spanyolországi Zaragozában gyártott és összeszerelt, 34 méter hosszú villamost a korábbinál nagyobb teljesítményű klímaberendezéssel szerelték fel, és kialakítása tovább fejlődött a már Budapesten forgalomban lévő CAF-okéhoz képest: korszerűbb a karosszériája, ezért megújultak a jármű oldalai, az ajtók és az azokhoz kapcsolódó belső burkolatok.
A villamos annak a korábban megrendelt és folyamatosan gyártás alatt lévő 51 járműből álló CAF-flottának a része, amelynek köszönhetően a jelenlegi 30-ról mintegy 40 százalékra növekedhet az alacsonypadlós villamosok aránya a fővárosban - tették hozzá.