Chrysler
A Portal enyhén kisebb, mint a márka piacon lévő egyterű autója, a Pacifica, viszont a dizájnban szinte semmi hasonlóság nem fedezhető fel köztük. A Las Vegas-i Szórakoztatóelektronikai Vásáron (CES) bemutatkozó koncepcióautó futurisztikus megjelenésével az a márka célja, hogy felkeltse a már többnyire családos Y generáció figyelmét.
A kocsi orra LED-es fényszórókat kapott, amelyek olyan jól elrejtőztek a lemezek között, hogy elsőre fel sem tűnnek a szemlélőnek. A lyuggatott lökhárító közepén lévő nagy kör minden bizonnyal a szenzoroknak, érzékelőknek biztosít helyet. A hatszögletű, kettéosztott tolóajtókban az a különleges, hogy nem csak a hátsó, de az első felük is sínen csúszik, és a beszállást B-oszlop sem nehezíti. Belül az ülések is sínen csúsztathatóak, vagy akár síkba is lehet hajtani az összeset, ha nagy rakodótérre van szükség.
A műszerfalat vizuálisan szélesebbé teszi a nagy LCD képernyő, és a középkonzolba rejtett érintőképernyő. Különleges a karima nélküli kormánykialakítás, és az is, hogy nem kevesebb mint tíz dokkoló állomást alakítottak ki a különböző okoseszközök számára.
A Chrysler Portal 3-as szintű önvezető autó, ami azt jelenti, hogy országúton és autópályán már képes magát irányítani. A kocsi akár arc- és hangfelismeréssel is képes azonosítani a tulajdonosát. Az első kereket egy ismeretlen teljesítményű villanymotor hajtja, a 100 kilowattórás, 400 km hatótávot biztosító akkumulátort a padlóba rejtették el.