Ken Block
Noha elsősorban gyári fordos WRC kampánya miatt lett híres/hírhedt ralis körökben Ken Block (Isten nyugasztalja), azért a Subaru Rally Team USA gyári pilótájaként már korábban is megpróbálkozott a Rally Világbajnoksággal az amerikai pilóta. Mi több, csapattársa Travis Pastrana volt, és mindketten hajtották azt a Production, vagy ahogy nálunk jobban ismerik, N-csoportos Subaru Impreza STI versenyautót, amit most árverésre bocsájt a Cars & Bids. Az autó 2004-es és a Vermont SportsCar készítette fel a Rally Világbajnokságra, a kor homologizációs szabályainak megfelelően.
Így maradt a gyári 2,5-literes, turbós, négyhengeres motor, de FIA-homológ üzemanyagrendszerrel és ALS-sel párosítva. Kerekei mögött Öhlins futómű dolgozik, míg a felnik 15-colos Speedline Corsék, rajtuk Pirelli Scorpion abroncsokkal. Odabent homológ bukócső, Momo sportkormány, Sparco kagylóülések, tűzoltó rendszer, intercom és egy műszercsoport, ami 13 958 mérföldet mutat, tehát kb. 22 500 km-t tettek az autóba, ami verseny kilométerből egész sok. Kikiáltási árát sajnos nem közölték.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!