baleset

Egyedülálló szolgáltatással segít balesetes ügyfeleinek a Lexus

2021.08.16.

A Lexus új alkalmazása segít az ügyfeleknek higgadtan, lépésről lépésre elintézni mindent, amire a biztosítóval, rendőrséggel folytatott együttműködés során szükségük lehet közvetlenül egy baleset után.

Az elmúlt években fantasztikus új vezetőtámogató szolgáltatások jelentek meg az autóiparban. Fejlett elektronikai rendszerek segítenek megelőzni a baleseteket, és ha mégis bekövetkezik a baj, automatikus kommunikációs rendszer tájékoztatja a segélyszolgálatot az autó tartózkodási helyéről.

Egy valamivel azonban mintha eddig nem foglalkoztak volna a fejlesztők: magával az emberrel, aki – legyen szó vezetőről vagy utasról – egyénenként változó intenzitással éli meg a veszélyhelyzeteket, és aki pánikba vagy sokkba esve, vagy egész egyszerűen tapasztalatlansága vagy tájékozatlansága okán képtelen megfelelően reagálni a baleset vagy koccanás után.

A Lexus és a Toyota észak-amerikai szervezetei ezért új segélyszolgálatot dolgoztak ki ügyfeleik számára, amely praktikus tanácsadással segít nekik, végigvezetve őket a baleset utáni ügyintézés bürokratikus lépésein.

 

A Collision Assistance, azaz ütközési támogatás olyan just-in-time szolgáltatás, amelyet  a Lexus okostelefonos alkalmazásán keresztül érhetnek el az ügyfelek. A fejlett biztosítási szoftver-szolgáltatási platformra épülő funkció ugyanúgy továbbítja a Lexus partnere, a CCC Intelligens Solutions vállalat felé az ütközés, valamint a jármű telematikai adatait, mint a fedélzeti segélyhívó rendszer.

Miután ellenőrizte, hogy nem történt személyi sérülés – hiszen ez esetben semmi nem fontosabb a mentőszolgálat értesítésénél –, a szolgáltatás ezen információk alapján irányítja a megfelelő irányba az ügyfeleket, gondoskodva arról, hogy egyetlen olyan lépésről se feledkezzenek meg, amely később kritikus lehet a biztosítási ügyintézés, a károk kijavítása vagy a rendőrségi nyomozás során. A szolgáltatás segít felvenni a kapcsolatot a márkaszervizzel, a biztosítási ügyintézőkkel, így – egyfajta proaktív ellenőrő listaként – felgyorsítja és leegyszerűsíti a folyamatokat az ügyfél és a szolgáltatók számára egyaránt.

A gyári Lexus alkalmazásból elérhető funkció egyelőre csak bizonyos piacokon, és nem minden Lexus típusnál érhető el, ezzel párhuzamosan pedig a Toyota kínálatában is megjelent, hiszen a testi és lelki biztonság nem a prémium ügyfelek kiváltsága.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.15
A kedvezőbb adózás, a zöldebb és biztonságosabb budapesti közlekedés, a munkalehetőségek és a....
2025.01.15
A VCÖ mobilitási szervezet szerint tavaly 48 gyalogos halt meg közlekedési balesetben Ausztriában,....
2025.01.15
Joe Biden leköszönő amerikai elnök nemzetbiztonsági aggályokra hivatkozva bejelentette, hogy....
2025.01.15
23 ország szakértői döntöttek az év autójáról.   ..
2025.01.15
Idén eddig huszonhárman haltak meg közlekedési balesetben az utakon - közölte az Országos Rendőr-....
2025.01.15
Gilyén Krisztián a Bükk Aqua Audival képviseli a magyar színeket. ..
2025.01.15
Erős évet zárt az AutoWallis Csoport 2024-ben, miután a cégcsoport által eladott gépjárművek száma....
2025.01.15
A brit What car? magazin időről-időre kutatást végez a használtpiacon, hogy egy-egy kategóriában....
2025.01.15
Halálra gázolt a villamos egy férfit keddről szerdára virradó éjszaka a IX. kerületi Gubacsi úton,....
2025.01.15
10 éves Sportage kulcsa került a karácsonyfa alá   ..