Renault Talisman

Diszkréten frissült a Renault csúcsmodellje

2020.03.08.

A változásokat nem a felszínen, inkább alatta kell keresni a Renault Talisman esetében. Modernebb vezetéstámogató rendszereket és új motorokat is tartogat a facelift.

Noha elsőre nehéz megtalálni a változásokat, valamelyest tényleg frissítettek a Renault Talisman modellcsaládon, amit természetesen a facelift után is egy szedán és egy kombi alkot majd. Finoman módosítottak az első lökhárító légbeömlőin és a hűtőrácson is, de ami még fontosabb, hogy mostantól szériaként, felármentesen kapja a LED-es fényszórókat. Hátul szintén full LED lámpatesteket találunk, futófényes indexszel, amiket mostantól króm csíkkal törnek meg, de állítólag új a cápaantenna is a tetőn. Új színként csatlakozik a Baltic Grey, a Vintage Red és a Highland Grey, illetve új felnik is csatlakoznak a kínálathoz 17-től 19 colos méretig.

Odabent nagyobb pohártartók, keret nélkül visszapillantó tükör, induktív töltő és egy új, 10,2 colos digitális műszercsoport jelenti az újdonságokat. Középen megmaradt a 9,3 colos, függőlegesen elhelyezett EasyLink infotainment rendszer. Mostantól a Talisman is képes lesz kettes szintű önvezetésre, ami az adaptív tempomat és a sávtartó összehangolásával lesz képes 160 km/h-ig ügyesen manőverezni az autópályán. Továbbra is a Talisman az egyetlen modell, ami összkerékkormányzást kínál a szegmensben, és ettől az erényétől továbbra sem fosztják meg.

Motorkínálata is bővül, méghozzá a Daimlerrel közösen fejlesztett 1,33-literes, 160 lóerős négyhengeres turbómotorral, ami kizárólag hétfokozatú duplakuplungos automatával lesz kérhető. Kínálaton marad azonban az 1,8-literes, 225 lovas turbómotor is, ami többek között a Mégane RS-ből, vagy az Alpine A110-ből lehet ismerős. Illetve a két 1,7-literes dízel is marad, 120, illetve 150 lóerős kivitelekben, míg a csúcsot a 2,0 literes Blue dCi jelenti majd, 160, illetve 200 lóerő teljesítménnyel. Sajnos a Genfi Autószalon elmaradt, így a hivatalos képekkel kell beérnünk debütálása előtt.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.17
A HangZóna mai vendége Piri András, az Inter Cars partnerhálózati vezetője, a Young Car Mechanic....
2025.04.17
Az észak-amerikai közlekedésbiztonsági biztosító intézet, az IIHS 2025-re megszigorította átfogó....
2025.04.17
A Porsche jelentősen növelte az elektromos járművek értékesítési arányát 2025 első negyedévében:....
2025.04.17
Balesetek és útépítések nehezítik a közlekedést országszerte ezen a nyárias csütörtök délután. ..
2025.04.17
Közlekedési balesetben elhunyt Varga Ákos, az első magyar motorversenyző, aki teljesítette a Dakar-....
2025.04.17
Bár csak egyetlen métert tett meg fejjel lefelé, a teljesítmény így is lenyűgöző. ..
2025.04.17
Ki mondta, hogy egy dobozos áruszállító nem lehet izgalmas? Hogy fölösleges légterelőt és a....
2025.04.17
A Porsche Hungária az ország öt szakképző intézményének adományozott egy-egy oktatási célra....
2025.04.17
Van olyan sztrádaszakasz, ahol 15 km-es a torlódás és akár 1,5 órát meghaladó menetidő-növekedéssel....
2025.04.17
A Rotax motorral szerelt Can-Am márkát elsősorban strapabíró quadjairól és brutális teljesítményű....