biztosítás

Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan és kényelmesen

2020.05.18.

Az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási termékei már online is megköthetők az újonnan bevezetett teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiának köszönhetően.

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat egyszerűbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tévő digitális technológiákat. A vállalat utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – azaz érintés és papírmentessé – váltak.

Az életbiztosítások esetében a pénzmosásról szóló törvény által előírt kötelező ügyfél-átvilágítást az Allianz Hungária Zrt. megbízott partnere a Techteamer Kft. végzi el a jogszabályokban auditált rendszerein keresztül. A folyamat az ügyfél számára kényelmesen, az általa meghatározott időpontban, legfeljebb negyedórát vesz igénybe.

„A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videó kapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban” – írta le röviden a folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője. „Országos hálózatunk több mint 270 ponton áll ügyfeleink rendelkezésre, és közel 700 ezer ügyfél szerződését gondozza. Üzletkötőink tapasztalata szerint a jelenlegi helyzetben egyre inkább előtérbe kerülnek a kockázati életbiztosítások, így a frissen bevezetett technológiának és a már meglévő informatikai megoldásoknak köszönhetően még gyorsabban és egyszerűbben szolgálhatjuk ki ügyfeleinket. – tette hozzá Tóth Balázs.

Az Allianz Hungária korábban, március végén tovább bővítette online digitális megoldásait. Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek a Casco károk mellett gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is intézhetik ügyeiket.

A vállalat Allianz ConnX kárbejelentő alkalmazása pedig egy gyors, kényelmes megoldás, amivel az ügyfelek azonnal az okoseszközükről intézhetik a kárbejelentést lakás és gépjárműkárok esetén. Az Allianz Hungária statisztikái szerint a lakásbiztosítások kárszemléjének már kétharmada ezzel az online videós alkalmazással történik. Ezekben az esetekben a kárszakértő által perceken belül megtörténik a felmérés, a kalkuláció. A felajánlott kártérítési összeg elfogadását követően az akár 24 órán belül az ügyfél bankszámláján lehet.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.29
Ez az érzékelő hiánycikk, sokszor rossz és nagyon drága. ..
2024.04.29
„Bemértek vagy nem?” – eloszlatjuk a dilemmát.   ..
2024.04.29
Összeütközött két autó az M3-as fővárosi szakaszán - írja hétfő délután a Katasztrófavédelem.  ..
2024.04.29
A Hyundai Motor Group átlépte a 10 millió globális csatlakoztatott autós szolgáltatási előfizető....
2024.04.29
A Lexus vadonatúj kompakt crossovere nem köt kompromisszumot a minőség és a kifinomultság terén: a....
2024.04.29
Az induló kirándulószezonra időzítette menetrend-módosítását a Raaberbahn/Győr-Sopron-Ebenfurti....
2024.04.29
Az Európai Unióban évente a jelenleginél nyolcszor több elektromos járművek feltöltéséhez szükséges....
2024.04.29
Idén 17. alkalommal adták át az ország legjobb fiatal szakembereinek járó elismeréseket. A Magyar....
2024.04.29
Izgalmas csaták és tehetséges HUMDA-pilóták sikerei a Balaton Park Circuiten. ..
2024.04.29
A Nissan Motor Co., Ltd. kiterjesztette a következő generációs NissanConnect szolgáltatásainak....