autógyártás
Mindkét járműben most először jelenik meg a Ford új, 1,5 literes EcoBoost benzinmotorja – amely takarékosabb az általa leváltott 1,6 literes EcoBoost egységnél –, valamint a 105 lóerős 1,5 literes TDCi ECOnetic dízel; ez utóbbi változatban az ötüléses C-MAX CO₂-kibocsátása mindössze 99 g/km. A kategória első menetdinamikát tovább javítja az áthangolt futómű és kormánymű.
A modellek fejlett vezetősegítő technológiákat, kényelmi megoldásokat, valamint magasabb szintű komfortot és biztonságot kínálnak a modern, aktív családok számára. Az új, ötüléses C-MAX és hétüléses Grand C-MAX kifinomultabb működését és rugózási kényelmét a tökéletesített futómű, az áttervezett karosszéria és a megújult utastér-kialakítás biztosítja. Ha a szülők kezét lefoglalják a bevásárlószatyrok, a gyerekek vagy a csomagok, a szegmens első Kézhasználat Nélkül Nyitható Csomagtérajtaját egy láblendítéssel is kinyithatják, az Aktív Parkolóasszisztens pedig tökéletes segítséget nyújt a járdaszegéllyel párhuzamos és a merőleges parkolásban.
Az Active City Stop automata féktechnológia már akár 50 km/órás sebességig is működik, míg a Vakításmentes Távfény optimális látási viszonyokat teremt az éjszakai közlekedéshez. Mindkét autó a Ford új, merész orrkialakításával készült, s a gyönyörűen kidolgozott utastér magasabb szintű komfortot, kifinomultságot és rugózási kényelmet kínál.
– A C-MAX igen népszerű a vásárlók körében, hiszen remek összhangot teremt az alacsony fogyasztás, a sportos vezethetőség és rugalmasan variálható, tágas utastér-kialakítás között – fogalmaz Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Az új Ford C-MAX család a kifinomult működés olyan szintjét nyújtja, amit eddig csak a jóval nagyobb autóktól szoktunk meg, ugyanakkor hajtásláncainak CO₂-kibocsátása úgy lett alacsonyabb, hogy közben nem csorbult a remek menetdinamika.”