Lancia
A Fiat Chrysler Automobiles azért döntött a Lancia visszavonása mellett, mert inkább az olyan márkákra koncentrálnának a jövőben, amelyek nagyobb értékesítési potenciállal rendelkeznek a világpiacon. A Fiat Chrysler Automobiles keddi, michigani sajtótájékoztatóján, amelyben a különböző márkáknak a következő öt évben megjelenő új modelljeit részletezték, a Lancia alig került szóba. Először Alfredo Altavilla, az Európáért, Afrikáért és a Közel-Keletért felelős ügyvezető hozta szóba a márkát, elmondta, hogy a régióban újraszervezik a kereskedői hálózatot annak tudatában, hogy a Lancia csak Olaszországban marad elérhető.
Amikor a Fiat egyesült a Chryslerrel, Sergio Marchionne, a konszern feje még nagy lehetőséget látott a Lancia és a Chrysler modellekben, hiszen a két márka autói méretük okán jól kiegészítették egymást: Európában a Chrysler nagyobb modelljeit (300C, 200C, Voyager) Lancia emblémával kezdték árusítani, Nagy-Britanniában, ahol a Lancia márkának rossz volt a híre, a kisebb Lanciákat (Ypsilon, Delta) kezdték el Chryslerként értékesíteni.
A terv azonban nem vált be, ezután Marchionne 2014 elején bejelentette, hogy az Ypsilon kivételével minden Lancia modellt megszűntetnek, és a kisautót is csak Olaszországban fogják tovább értékesíteni. Az Ypsilon életciklusa 2018-ban jár le, nagy valószínűséggel abban az évben a nagy hagyományokkal rendelkező Lancia márka el fog tűnni a süllyesztőben.