Continental

A Continental HD kijelzője kerül a 10. generációs E-osztályba

2016.12.30.

Ma már az autó is egy olyan életér, ahol a kiváló minőségű beltéri kialakításnak kiemelt szerepe van. Ezt a trendet követve alkotta meg a Continental HD kijelzőjét, mely két szélesképernyős, magas felbontású kijelzőből áll, amelyek egy óriás képernyővé olvadnak össze. Elsőként a Mercedes Benz tizedik generációs E-Osztályába kerül a fejlesztés, ezzel megkezdődik a kijelző sorozatgyártása is.

A jármű belső terének központi elemeként a kettős kijelző elegánsan kombinál két képernyőt egy modulban, és lehetővé teszi, hogy az információ intuitív módon jusson el a sofőrhöz. „Folyamatosan dolgozunk új és izgalmas felhasználói koncepciókon annak érdekében, hogy a sofőr számára fontos információk a lehető legoptimálisabban elérhetőek legyenek. A képernyők különösen fontos szerepet játszanak az emberek és gépek közötti kapcsolódási felületek esetében. Ezzel a kijelzővel, melynek sorozatgyártását most először a Mercedes-Benz E-Osztálya számára kezdjük meg, egy egyedi termékelőnyt hoztunk létre ebben a szegmensben” – mondta el Frank Rabe, a Continental Sofőrt támogató rendszerek Üzletágának vezetője.

Két képernyő, egy kijelző - A Mercedes-Benz E-Osztályába is bekerülő kettős kijelző valódi hozzáadott értéket nyújt a sofőröknek, mivel az információt és egyéb tartalmat intuitív módon teszi érzékelhetővé. A megoldás két nagy, 12,3 hüvelykes (a képernyő mérete 31,2 cm) kijelzőből áll, ami az 1920 x 720 pixeles felbontásával technikai forradalomnak számít a jármű belső terében. Az egyik kijelző a hagyományos eszközcsoport kijelzőt és azok analóg eszközeit helyettesíti, míg a központi kijelző a középső konzol fölé került. A kijelzők valósághű effekteket és nagy felbontású megjelenítést nyújtanak, és az áttűnést is magas képalkotási sebességgel képesek elvégezni.

A két modul együtt szemet gyönyörködtető látványt nyújt, hiszen az integrált üvegborításnak köszönhetően az egész egyetlen szélesképernyős kijelzőnek tűnik vizuális törés nélkül, amely a műszerfal előtt lebeg.

A diszkrét és funkcionális kijelzők tökéletesen illeszkednek a jármű vonzó belső terébe. Ezt tovább fokozza az a lehetőség, hogy a sofőr három különböző kialakítás közül választhatja ki, hogy a tartalom hogyan jelenjen meg a kijelzőn. Dönthet akár úgy, hogy a fordulatszám kijelző helyett más fontos információ jelenjen meg, mint például térkép a navigációhoz. Ugyanakkor a rendszer azt is biztosítja, hogy a biztonsághoz kapcsolódó információk minden működési mód alatt megjelenjenek. Az eszközcsoport kijelző grafikájának megjelenítésére szolgáló elektronikát a kettős kijelzőbe építették be, míg a központi kijelzőt a fejegység vezérli passzív módon. „A kettős kijelző egy teljesen új felhasználói élményt nyújt az új E-Osztály sofőrjeinek. A legújabb kijelzési és testreszabási lehetőségek valós élménnyé alakítják az emberek és gépek közötti kommunikációt” – foglalta össze Frank Rabe.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.01
Végre belekóstolhattam az Magyar Év Autója 2024 egyik díjára jelölt legújabb Volkswagen Touareg....
2024.05.01
Egy férfi úgy gondolta, hogy vezetői engedély nélkül, más autójával megy haza Debrecenből. Nem volt....
2024.05.01
A piacot kétszer meghaladó mértékben javult a japán gyártó értékesítési eredménye, januártól....
2024.05.01
Már tizenegy útvonalon jár a Bicibus a fővárosban. A bécsi gyerekek szüleik kíséretében iskolabusz....
2024.05.01
Vádat emeltek egy kecskeméti férfi ellen, aki gépjárművezető oktatóként és vizsgabiztosként dolgozó....
2024.04.30
- A Balatoni Hajózási Zrt. (BAHART) csaknem megtriplázza járatait, sűrűbben közlekednek a hajók....
2024.04.30
- A Bajáról Dombóvárra közlekedő személyvonat és egy személygépkocsi összeütközött kedden kora este....
2024.04.30
Egyre népesebb a holdmunkások járműparkja, pedig a feltételek kemények.  ..
2024.04.30
- Május elsején ismét elindulnak a Zselici csühögő erdei kisvasút Almamellék és Sasrét között....
2024.04.30
A BYD hírek szerint hibrid változatban is kínálni fogja az új pickupját, amellyel be akar törni a....