közlekedésbiztonság
A rendezvény célja, hogy a versenypiac kiemelkedő szereplői által megvalósított sikeres marketingkampányokon keresztül a közlekedésbiztonság fejlesztésében érintett szereplők (cégek, civil szervezetek, állami vállalatok) olyan jó gyakorlatokkal ismerkedhessenek meg, melyek támpontot nyújtanak a hazai baleset-megelőzési kampányok megszervezéséhez, továbbá a vállalatok társadalmi szerepvállalásának illetve felelős marketing tevékenységének megszervezéséhez.
Hesz Tamás, a Mercedes-Benz Hungária Kft. kereskedelmi és marketingvezetője a vállalat közlekedésbiztonsági erőfeszítései közül villantott fel néhányat
A kétnapos szakmai fórumon a hazai vendégek mellett nemzetközi közlekedésbiztonsági szakemberek is részt vesznek, és együtt vitatják meg a visegrádi országok közös közlekedésbiztonsági problémáit, kihívásait és a szemléletformáló programok tapasztalatait. A konferencia résztvevői a tervek szerint megtekintik a 2016-os AMTS-en kiállításra kerülő járműcsodákat, valamint a Magyarok a Világ járműgyártásában című szakmai kiállítást is.
Szlovák és lengyel közlekedésbiztonsági szakemberek mutatták be országuk legjobb közlekedésbiztonsági kampányait
Amint arról korábban az Autószektor hasábjain is írtunk (a konferenciáról szóló cikkek ITT és ITT olvashatók), a CERSC közlekedésbiztonsági konferencia korábban már két alkalommal (2012, 2013) került megrendezésre. A közlekedésbiztonsági kampányok hatékonyságát és fejlesztési lehetőségeit vizsgáló rendezvényeken a környező (V4) országok több, mint 100 közlekedési szakembere osztotta meg egymással a saját szervezetük baleset-megelőzési kampányaiban rejlő lehetőségeket, mutatta be azok eredményességét illetve hatékonyságát. A korábbi rendezvényeken részt vettek többek között a Mercedes-Benz Hungária Kft., Shell, Allianz Hungária Zrt., Vodafone Magyarország Zrt. szakemberei és döntéshozói, valamint a témával foglalkozó hazai szervezetek közül az Országos Balesetmegelőzési Bizottság, Tudatos Közlekedők Egyesülete, Közlekedéstudományi Egyesület, Autós Nagykoalíció Heim Pál Alapítvány.
Handó János, a Vodafone wellbeing menedzsere nemzetközi jó gyakorlatokról számolt be
A szervezők várják a téma iránt érdeklődő vállalkozások jelentkezését, illetve az ifjú kutatókat, diplomatervezőket és PhD hallgatókat, akik szívesen mutatnák be a témában tett erőfeszítéseiket, eredményeiket illetve fejlesztési elképzeléseiket.
Egyed Attila (b) és Váradi Zsigmond (j) a Shell nemzetközi balesetmegelőzési stratégiáját vázolták fel
A konferencia az International Visegrad Fund Standard Grants támogatási alapból, az Autós Nagykoalíció szakmai támogatásával valósul meg.
Sándor Zsolt, a BME fiatal szakembere saját kutatómunkáját foglalta össze
További információ a CERSC konferenciákról: