Toyota

Cég a cégben

2016.11.24.

A Toyota egy olyan új, házon belüli vállalat megalapítását határozta el, amely a jövőben az elektromos járművek (EV) fejlesztéséért lesz felelős. Az új cég egy négy tagból álló virtuális szervezet lesz – a tagok a Toyota Indusries-tól, az Aisin Seiki Co. LTD-től, a Denso Corporation-től és a Toyotától érkeznek – és független egységként működik minden más belső szervezettől, az indulására pedig nagyon hamar, 2016 decemberében kerül sor.

Az elmúlt húsz évben több, mint 9 millió hybrid autót értékesítő, és a hidrogén üzemanyagcellás autók sorozatgyártását is elsőként megkezdő Toyota új, házon belüli vállalatot alapít az elektromos autók fejlesztésére. Az innovatív, környezetbarát autóiról és technológiáiról elhíresült vállalat, amelynek tervei szerint 2020-ra éves értékesítéseiben 50%-ot is meghaladja majd a hybrid meghajtású modellek aránya folyamatosan vizsgálja, hogy melyik lehet a jövőben a valódi áttörést hozó zöld technológia, amelynek révén még nagyobb mértékben csökkenthető majd az autózás környezeti lábnyoma.

Ennek megfelelően a hybrid és hidrogén üzemanyagcellás fejlesztésekben is élenjáró autógyártó az elektromos járművek fejlesztése tekintetében is még jobban felgyorsítja erőfeszítéseit. Ez utóbbiak fejlesztésében a frissen létrehozandó új vállalat lesz a technológiai húzóereje és erőforrása a Toyota Csoportnak. A kompakt szervezeti struktúra azt jelenti, hogy az új cég képes lesz a szokatlan munkafolyamatok megvalósítására, a felgyorsult projektek élére állni, és rövid idő alatt piacképes terméket előállítani.

Azon gondolat alapján, hogy a megfelelő autóról a megfelelő helyen és időben gondoskodjon, a Toyota hosszú ideje több irányból közelít a környezetbarát járművekhez és ezért fejleszt hibrid, tölthető hibrid, üzemanyagcellás (FCV), tisztán elektromos és más hajtási képletű autókat. A Toyota különös figyelmet fordít az FCV-kre, amik a hatótávolság, a hidrogénnel való feltöltési idő és más szempontok alapján is a használhatóság és kényelem tekintetében egyenrangúak a benzines modellekkel, és a TMC szerint tökéletesen megtestesítik a „végső ökoautót”.

Miközben a világon számos eltérő energetikai és infrastrukturális előírás létezik, egyre több az olyan szabály, aminek célja a nulla károsanyag-kibocsátású járművek számának növelése, és ez a termékkínálat bővülését is magával hozza. A hajtóanyag-cellás járművek népszerűsítése mellett a Toyota eltökélt annak érdekében, hogy egy olyan architektúrát hozzon létre, ami már a korai szakaszban lehetővé teszi az elektromos autók üzleti alapokra történő helyezését és alternatívát kínál a nulla károsanyag-kibocsátás érdekében.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.15
A Honda Európában és Kínában e:Ny1-ként árulja ezt az autót, ezzel elérve, hogy szinte lehetetlen....
2024.05.15
Az elsődleges veszélyforrást a villámlás jelent szerdán, emellett esetenként szélerősödés, jégeső....
2024.05.14
A Tesla részvényárfolyama 45%-kal esett vissza december végétől kezdve egy sor negatív hír és....
2024.05.14
Egy egyedülálló körkörös gazdálkodási kezdeményezés keretében a Toyota házon belül összegyűjtött....
2024.05.14
Évről évre kevesebbet érnek, mutatjuk, hogy miért és hogy mennyivel.   ..
2024.05.14
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) delegációjának németországi látogatása keretében Nagy Márton....
2024.05.14
A rendőrség a 67-es kilométerszelvénynél letereli a forgalmat a Győr felé vezető oldalon - írja a....
2024.05.14
A Volvo Construction Equipment (Volvo CE) elérhetővé teszi az elektromos töltési megoldások 48V DC....
2024.05.14
Az Audi Hungaria vezetői Németország bajor tartományi parlamentjének Gazdasági, Regionális....
2024.05.14
Annak ellenére, hogy a gyalogos balesetek száma évről évre javuló tendenciát mutat hazánkban, a....