személyi hír
Edyta Wasiluk az új európai vezérigazgató
Edyta Wasiluk, aki nyugat- és kelet-európai vezérigazgatóként (Németország, Svájc, Ausztria és Dánia kivételével) mostanáig az összes nyugat- és kelet-európai értékesítési tevékenységért felelt, új, európai vezérigazgatóként betöltött funkciójában teljes felelősséget vállal a dániai, svájci és ausztriai tevékenységekért is. Ő felel az összes európai értékesítési feladatért, Németország kivételével. Ìgy Edyta Wasiluk, aki már 2013 óta a vállalat vezetőségének tagja, a korábbi közép-európai vezérigazgató, Uwe Imbach helyére lép. Aki pedig ezentúl értékesítési projektekért felelős vezérigazgatóként a CarGarantie további lehetséges bővítéséért lesz felelős.. A német kereskedőkkel végzett értékesítési tevékenységeket továbbra is Sascha Schüren, a németországi vezérigazgató irányítja majd.
Ivan Lattarulo, az új svájci és ausztriai igazgató
Ivan Lattarulo, aki 2011 óta tartozik a CarGarantie csapatához és azóta svájci értékesítési vezetőként dolgozik, újdonsült svájci és ausztriai igazgatóként az ausztriai értékesítési tevékenységekért is felel. Az osztrák kereskedelem és az importőrök támogatását Christian Rothböck, a kereskedelmi értékesítésért valamint Peter Bachmaier, az importőrökért felelős igazgató továbbra is helyben végzi majd.
Lukasz Liss az új, közép-kelet-európai igazgató
Lukasz Liss 2016 óta a CarGarantie lengyel értékesítési csapatának tagja. Korábban lengyelországi értékesítési vezetőként dolgozott, ezentúl pedig közép-kelet-európai igazgatóként a kelet-európai és dániai értékesítésért lesz felelős.
A CarGarantie különösen a kihívásokkal járó időszakokban nagy hangsúlyt helyez a fenntartható támogatás biztosítására, és célkitűzése, hogy szakértő, személyes és egyéni támogatást nyújtson minden partnere számára. Ezért a garanciaspecialista vállalat tovább építi vezető pozícióit a nemzetközi értékesítésben. Akár garanciatermékekről, ügyfél-kapcsolattartási programokról vagy további szolgáltatásokról van szó, a CarGarantie nemzetközi folyamatainak fő célja, hogy minden ország számára egységesen magas minőséget, valamintazonos színvonalon magas szintű szolgáltatást, továbbá gyors és rugalmas ügyintézést biztosítson.