BMW
A BMW idén is kitüntette nemzetközi értékesítési hálózata harminchat legkiválóbb márkakereskedőjét. Az aranyozott „Excellence in Sales” díjakat a Münchenben megrendezett gálaesten Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja adta át a kiválasztottaknak. A BMW Group a 2016-os esztendőt rekordszintű globális értékesítési eredménnyel zárta, amelyhez a nemzetközi értékesítési hálózat is nagymértékben hozzájárult.
A BMW Group mind a hat értékesítési régiójában hat kategóriában ítélte oda az „Excellence in Sales” díjakat, majd a harminchat regionális győztes közül kiválasztották az egyes kategóriák legjobbjait. A vállalatcsoport eszerint trófeával ismerte el a legjobb értékesítést elérő, a legtöbb új ügyfél meghódítását és megtartását produkáló, illetve a legkiválóbb ügyfélszolgálatot kínáló márkakereskedőket, valamint azokat a partnereket, akik a márka zászlóshajójának számító BMW 7-es sorozatból, illetve a BMW i modellekből a legtöbb darabot adták el. A hatodik kategóriában „Az Év Márkakereskedőjét” ismerték el.
A díjakat odaítélő szakmai zsűriben Dr. Ian Robertson és a közvetlenül alatta dolgozó vállalati vezetők, valamint a BMW Group minőségirányítási részlegének képviselői foglaltak helyet. A trófeákra nyolcvan különböző országból több mint háromezer márkakereskedő jelentkezett.