Mercedes
A Mercedes szerint az EQV egy töltéssel 405 kilométert tud megtenni, a nagy kapacitású, 90 kWh-s lítium-ion akkumulátor a padló alatt kapott helyet. A töltés 10-ről 80 százalékosra mindössze 45 percet vesz igénybe 110 kW-os gyorstöltővel.
Az elöl elhelyezett, első kerekeket hajtó villanymotor teljesítménye 204 lóerő, a nyomatéka 362 Nm. A 3,5 tonnás EQV végsebessége 160 km/óra, a gyorsulásról nincs adat, a fogyasztás 27 kWh/100 km. A fékenergia-visszatáplálás mértékét a kormány mögötti váltófülekkel szabályozhatja a vezető, a legerősebb állásban akár egy pedállal is lehet vezetni a kisbuszt, mert a gázról lelépve azonnal erőteljes lassításba kezd.
Kívülről nincs sok különbség a V-osztályhoz képest: a hűtőrács helyére egy fekete panel került, és egyediek a 18 colos könnyűfém felnik. Az arany és kék díszítésekkel ellátott utastér pont akkora, mint a belső égésű motorral szerelt V-osztályban, a kabin lehet hat-, hét-, illetve nyolcüléses is. Kétféle tengelytávval készül az EQV, a rövidebb karosszéria 5140, a hosszabb 5370 mm hosszú.
Az európai vásárlók jogosultak lesznek az Ionity gyorstöltő-hálózat 400 állomásának használatára 2020-tól kezdve. Az EQV egy gyártósoron készül a V-osztállyal Spanyolországban, az értékesítése 2021-ben kezdődik, az alapár várhatóan 20 százalékkal lesz magasabb, mint a V-osztályé.