Porsche
A New York-i Autószalonon mutatkozott be a Porsche Boxsterek legerősebb változata, amelyet Spyder névre kereszteltek. A kocsi megkapta a Cayman GT4 lökhárítóit, a motorháztetejét teljesen áttervezték, a vászontetőt lekönnyítették és részben manuális mozgatásúvá tették. Az ülések mögötti, két púppal rendelkező áramvonalas tetőfedő elem a 60-as években gyártott 718 Spyderre utal.
Belül kisebbre, 360 mm átmérőjűre cserélték a kormányt, a rádiót és a légkondicionálót a súlycsökkentés érdekében kiszerelték. Részben ennek köszönhető, hogy 105 kilogrammot le tudtak faragni a kiindulási alapnak használt, 1420 kilogrammos Cayman GTS tömegéből.
A kocsi mozgatásáról a 911 Carrera S-ből átvett 3,8 literes, hathengeres bokszermotor gondoskodik, a 375 lóerőt hatfokozatú kézi váltó továbbítja a hátsó kerekek felé, automatikus PDK váltó felárért sincs. A Boxster Spider 4,5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebessége eléri a 290 km/h-t.
Nemcsak a motort, de a fékrendszert is a 911 Carrera S-ből vették át, emellett a futóművet feszesebbre hangolták a Boxster GTS-hez képest, és 20 mm-rel csökkentették a szabad magasságot is.
A Spyder forgalmazása júliusban indul Németországban, az alapár 79945 euró.