Ken Block
Ken Block csapata, a Hoonigan Racing Division két Ford Focus RS RX versenyautót épített az idei a ralikrossz világbajnokságra, mégpedig a Ford gyári támogatásával. A kocsiról annyit már lehet tudni, hogy a négyhengeres turbómotorja 600 lóerős és 900 Nm nyomatékú. Ezt a brutális erőt egy hatfokozatú szekvenciális váltó továbbítja a négy kerék felé.
A jelentősen kiszélesített, szénszál karosszériás, teljesen kikönnyített jármű kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, ezzel még az F1-es autók sem tudnak lépést tartani.
A Focusban természetesen az FIA által homologizált bukócső is van, és speciális alvázvédő lemez óvja a hajtást, a padlólemezt és a SLA futóművet a sérülésektől. A 17 colos felniken AVON versenygumik feszülnek, a négydugattyús féknyergeket a Brembo szállítja.
A kocsi festéséhez a Hoonigan először vette igénybe egy művész, nevezetesen Felipe Pantone segítségét. A Focus RS RX premierje április 17-én, a portugáliai Montelegre városában lesz, ahol az első versenyét tartják az idei ralikrossz világbajnokságnak.