Porsche 911 GT3
Az együléses 911 GT3 R versenyautóhoz a GT3-as testvér karosszériáját vették alapul. Ez alumínium-acél és karbonszálas, hibrid összetevőkből épül fel. A tető, a motorház és az orr-rész, továbbá a szárnyak, az ajtók, az oldalsó és a hátsó fertály, a csomagtartó és a belső burkolat is könnyű, karbonszál-erősítéses polimerből készült (CFRP).
A hátsó traktus egy jelentősen módosított, 4,0 literes, hathengeres boxermotort rejt 540 lóerő körüli teljesítménnyel. A szívó- és kipufogószelepekhez változó vezérlés tartozik, a vezérműtengelyt ennek megfelelően alakították ki, emellett hat különálló fojtószelep kapcsolódik az erőforráshoz. A hajtóerőt hatfokozatú, szekvenciális váltó továbbítja, ez egy kuplungpedál nélküli egység elektromos aktuátorral.
A kerékjárati ívekhez az első légterelőkön keresztül érkezik a hűtő hatású menetszél. A motorháztetőt úgy szabdalták fel, hogy növekedjen a leszorító erő az első tengelyen, az 1900 mm széles hátsó szárnynak szintén ez a feladata. Az első tengelyen hatdugattyús, alumínium versenyféknyergek találhatók 390 mm átmérőjű, belső hűtésű, lyuggatott és barázdált acéltárcsákkal. Hátul 2*4 dugattyú és 370 mm átmérőjű tárcsák teljesítenek szolgálatot.
A módosított beltérben versenyülés és állítható pedálsor várja a pilótát. Az ajtók és a polikarbonát oldalablakok eltávolíthatók. Először jár légkondicionáló berendezés a 911 GT3 R-hez.