EuroNCAP

Az IONIQ 6 ötcsillagos EuroNCAP minősítést szerzett

2022.11.22.

A Hyundai IONIQ 6 elektromos Streamliner modell maximális ötcsillagos eredményt ért el az új gépkocsik biztonsági teljesítményét vizsgáló, független Euro NCAP szervezet tesztjén.

Akárcsak korábban az IONIQ 5, a Hyundai IONIQ almárkájának legújabb tagja is a legmagasabb szintű biztonságot nyújtja, amit az adható legmagasabb, ötcsillagos minősítéssel igazolt az Euro NCAP. Az Euro NCAP négy kategóriában – 'felnőtt utasok', 'gyermek utasok', 'a közlekedés sérülékeny résztvevői' és 'biztonsági segédrendszerek' – vizsgálja a járművek teljesítményét. Az ötcsillagosra értékelt Hyundai IONIQ 6 kiemelkedően jól teljesített a ‘felnőtt utasvédelmi’, ‘gyermek utasvédelmi’ és ‘biztonsági segédrendszerek’ kategóriákban.

„Az a tény, hogy az IONIQ 5 után az IONIQ 6 is maximális, ötcsillagos minősítést érdemelt ki az Euro NCAP szervezettől, jól példázza, hogy a Hyundai nem csupán a jövő mobilitása terén számít piacvezető szereplőnek, de modelljei a legbiztonságosabbak közé tartoznak Európában.” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „Ezek az ötcsillagos Euro NCAP eredmények is azt bizonyítják, hogy a Hyundai magas szintű menetbiztonságot, valamint fejlett technológiai alapú mobilitási megoldásokat kínál nem csak ügyfelei, de a közlekedés többi résztvevője számára is.”

Az IONIQ 6 az alapfelszerelésként kínált hét légzsákon túlmenően a Hyundai SmartSense fejlett vezetőtámogató rendszer következő generációját alkalmazza, és ezáltal maximális biztonságot és kényelmet kínál vezetőjének és utasainak. A HDA 2 autópálya asszisztens funkció segít tartani a beállított sebességet, illetve az előttünk haladó jármű mögötti követési távolságot, továbbá a sáv középvonalában tartja az autót, akár ívmenetben is.

Az intelligens sebességtartó automata (SCC) nem csupán a követési távolságot tartja az elöl haladó gépkocsi mögött, de a vezető által beállított maximális sebességet is, méghozzá a sofőrtől korábban megfigyelt vezetési stílushoz alkalmazkodva. A funkció a navigációs rendszertől kapott útinformációk alapján optimalizálja az automatizált vezetés folyamatát, és a menetsebességet szabályozva gondoskodik a biztonságos kanyarodásról. Az elülső ütközés-elkerülő rendszer (FCA) menet közben segít megelőzni az ütközést a jármű elé kerülő akadályokkal: figyelmezteti a vezetőt a veszélyhelyzetre, valamint támogatja a hatékony vészfékezést.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.12.01
A HangZóna mai vendége: Pataki Ádám, a Real Garant értékesítési vezetője. Miben segít a....
2022.12.01
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az idén októberben 1 169 679 érkező és induló utas fordult....
2022.12.01
Zseniális gaggel válaszolt azoknak a Mini, akik szeretik távirányítós autóknak nevezni a....
2022.12.01
Az M1-es Tatabánya-Óvárosi lehajtójánál 3 milliárd forintos beruházással 150 férőhelyes, őrzött....
2022.12.01
Legtöbb esetben autóink nagy része már 4-500 ezer kilométer után a bontóban köt ki. Alighanem az....
2022.12.01
Szujó Zoltánt választották meg csütörtökön a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) új....
2022.12.01
Legalább ketten meghaltak és sokan eltűntek egy autópályát elárasztó földcsuszamlásban Brazília....
2022.12.01
Nevet adunk neki, személyes tárgyakat helyezünk el benne, a vásárlásáról nem egyedül döntünk. ..
2022.12.01
Csütörtöktől kaphatók a 2023-ra érvényes éves országos és megyei autópálya-matricák a Nemzeti....
2022.12.01
Az egész frankofón világ ujjongott és éljenzett, amikor a Citroën bemutatta új zászlóshajóját, a....