Az ősszel bemutatkozó új Škoda Fabia formája az Octavival elkezdett formanyelvet követi, de egyes formai részletek a tavalyi VisionC tanulmányautóról is ismerősek lehetnek. A karakteresebb, határozottabb dizájn sportosabb arányokkal párosul: a Fabia kilenc centiméterrel szélesebb és hárommal alacsonyabb lesz, mint eddig, a hossza marad négy méter, a tengelytávja nő, a túlnyúlásai csökkennek. A csomagtartó a pleykák szerint 330 literes lesz, amivel kategóriaelső lenne a kisautók mezőnyében.
Újdonság a motorkínálatban a Citigóból ismert egyliteres, háromhengeres benzines, amely 60 és 75 lóerővel elsz rendelhető, valamint új az 1,4-es, háromhengeres dízel is, amelyet 75,90, és 105 lóerővel lehet majd rendelni. Már DSG váltó is rendelhető lesz a TDI-hez, korábban dízel-automata párosítás sosem volt a Fabia kínálatában. A legerősebb motor a 110 lóerős 1,2-es turbós benzines lesz, a gyér érdeklődés miatt megszűnik az RS sportváltozat, viszont a Monte-Carlo felszereltséget több motorral is lehet majd párosítani.
A brit Autocar információi szerint a legolcsóbb alapmodell az egyliteres benzinmotorral kevesebbet fog nyomni a mérlegen, mint egy tonna.
Októberben, a Párizsi Autószalonon mutatkozik be az új Fabia, az értékesítés 2015 elején indul meg.